Pozdravljeni
Pred dvema mesecema me je fant vprašal če bi se prvič poljubljala. Rekla sem mu ne ker se nisem bila pripravljena na prvi poljub z njim.
Sedaj ko sva se še bolje spoznala bi se tudi jaz z njim poljubljala ampak nevem kako mu naj to povem da mi ne bo zameril.
In nevem kako mu naj povem da se bom jaz prvič poljubljala?
In kakšen poljub priporočate za prvega?
LP
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prvi poljub je pomemben dogodek vsakega posameznika. Iz tega razloga moraš biti prepričana, da si to resnično želiš in ne počneš tega zato, da bi ugodila fantu. Zato ti svetujem, da dobro premisliš, če si na to res pripravljena.
V kolikor se za to odločiš, ti težko svetujem, na kak način, saj menim, da je to dogodek, na katerega se ne moreš resnično pripraviti. Morda je najbolje, da se prepustiš. Ampak kot sem že povedala - samo, če si sama to resnično želiš.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike