Zdravo!
Za stavo sem spala polek enga fantoa ki me je zvečer začel otipavati (nisem se branila, saj je bilo to prvič in me je zanimalo kako to gre) to pa je vodilo do tega da je hotel poljub. v to nisem privolila a je vztrajal in samo poljubila sva se. (to je bil moj prvi poljub)
Rekel je da sem slaba v tem zato od takrat ne upam poljubiti nikogar več. Imela sem že več priložnosti a enostavno ne morem čez ta strah in bolečino, saj se zavedam da brez vaje ne bom nikoli znala a hkrati nikomur ne zaupam dovolj da bi mu to povedala in bi mogoče celo rešila težavo.
Zavedam se da moja težava ni največja na tem svetu a samo ob misli na to kar se je zgodilo in kar se najverjetneje v zvezi s tem še bo dobim cmok v grlu in skoraj da ne živčni zlom.
ps.: tega fanta sem takrat videla prvič in najverjetneje tudi zadnjič
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si imela izkušnjo poljuba s fantom, vendar ta izkušnja zate ni bila najboljša, v tebi je pustila negativen spomin in neprijetne občutke. Prizadelo te je, kako je fant komentiral tvoj poljub, kar pa je precej vplivalo na tvojo samopodobo na tem področju.
Morda pa sploh ne gre za to, da si slaba v poljubljanju. Morda se s tem fantom nista dobro ujela, možno je tudi, da nisi bila povsem sproščena, saj so bile to zate nove okoliščine. Zato ti svetujem, da se s tem ne obremenjuješ preveč, saj je to le eno mnenje na podlagi enega poljuba. Intimni svet pogosto postane precej boljši, ko se s partnerjem poznamo že dlje časa, ko imamo že dobro izgrajeno zaupanje. Takrat se navadno lažje sprostimo, kar se pozna tudi na intimnem in spolnem življenju.
Vse dobro!
Lea Kopač, mag. psihologije