Imam problem ko sem imela prvi poljub mi je fant rekel da bo navaden poljub na ustnice ampak je bil francoski  in sem bila začudena sedaj pa me sploh ne želi objeti in poljubiti
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem tvoj občutek presenečenja ob francoskem poljubu, saj ga nisi pričakovala.
Po mojem mnenju je najboljše, da mu poveš, kako si se počutila - da te je presenetil, da si potrebovala več časa, a da ti je bližina še vedno pomembna. Odprt pogovor včasih razjasni veliko več, kot si predstavljamo. Morda se je on ustrašil, da te je prestrašil, in zato zdaj ne ve, kako pristopiti. Mogoče pa se razlog skriva drugje. Izvedela boš le tako, da ga boš vprašala.
Srečno!
Cita Jenko, mag. psihologije