Zdravo. glede volitev in kampanij #gremovolit me zanima, zakaj influencerji promovirajo določeno politično stranko? Sicer to ni prepovedano, počnejo tudi tradicionalni mediji to in influencerji so zato, da vplivajo na mlade, ampak potem če kak od sledilcev izrazi da bo šel volit drugo stranko, ga influencer blokira? Ne samo za politko, ampak na splošno če kdo izrazi drugačno mnenje ga influencer blokira kar? Pogosto niti ne izrazijo, da so influenverji sponzorirani s strani določene stranke? "prikrito" oglaševanje. Ne vsi influencerji to delajo, nekateri samo rečejo, pejte volit tisto stranko v katero vi verjamete. precej sledilcev je itak mladoletnih in nekaterim se zdi malo sporno, da to počnejo mladoletnim? Čeprav kao, naj bi se tudi mladoletni vključevali v politiko, ker so tudi podmladki strank? Saj tudi v šola to počnejo, čeprav ne bi smeli? Precej mladih pa politika ne zanima, ker si mislijo, da itak so vsi isti in se itak ne bo kaj dosti spremenilo, ker se še nikoli ni nič konkretnega spremenilo ni pomembna samo stranka, ampak celotna koalicija, na lokalno politiko ima velik vpliv tudi eu in ni važno, kaj država lahko naredi zate, ampak kaj lahko ti narediš za državo? precej mladih tudi tujina bolj zanima, itd.
Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a Pg18.
Ta odgovor morda ni več tako aktualen, pa vendarle. Iz zapisa lahko razberem, da te je opisana situacija zelo razburila. Morda bi v prvi vrsti poudarila kako pomembno je slediti svojim lastnim načelom in prepričanjem. Socialna omrežja imajo na nas velik vpliv, sploh v času mladostništva. Moramo pa se opomniti, da so slike in zgodbe, ki jih prikazujejo influencerji pogosto nerealne. Kot si že omenil/a so influencerji pogosto sponzorirani. Teme kot so volitve se zagotovo ne bi smele promovirati, pa se to vseeno dogaja. Koga volimo je naša osebna odločitev.
Pri tem bi želela omeniti še to... Na stvari kot so objave na socialnih omrežjih nimamo vpliva, zato se je vredno potruditi, da v njih ne usmerjamo preveč energije. Pri skrbeh se moramo vedno vprašati ali lahko v tem trenutku kaj naredimo, spremenimo oziroma preprečimo? Če nas skrbi za stvari, na katere v tem trenutku nimamo nikakšrnega vpliva, s tem potrošimo veliko energije in ne moremo uživati v ostalih stvareh.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala.
Želim ti vse dobro!
Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije
Pg
Pg18
praviloma je tako, da se politično opredelitev podeduje od staršev, kajne? Influencerji pravijo, da živimo v demokraciji, kjer ima vsak pravico izražati in promovirati svoje mnenje in definicija besede influencer je vplivnež-torej je njihov cilj vplivati na mnenje ljudi (predvsem mlade)?
Takšne prakse pa nimajo samo influencerji, ampak se to dela tudi v šolah, učitelji, da se namiguje kakšno stranko naj mladi volijo, katera stranka je ok in katera ne, čeprav se kao v šoli to ne bi smelo je bila to itak od vedno pogosta praksa pač?
To delajo tudi dijaške, študentske, študentski klubi, ker itak so to prikrito politične organizacije iz dijaških klubov precej ljudi gre naprej v politiko in nekateri bivši člani dijaških organizacij so celo v parlament prišli! poglejte si malo. Tudi v določenih neprofitnih organizacijah je tako, da sodelujejo s strankami.
Uredništvo
Živa Goter
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a ponovno.
Žal mi je, da se te je omenjena tema tako vznemirila. Razumem, da nas tovrstne situacije velikokrat spravijo v slabo voljo, vendar se je v tistem trenutku res potrebno vprašati kakšen vpliv imamo nanje. Je vredno vlagati v to toliko energije? Politične stranke so se vedno promovirale in se bodo tudi v prihodnosti. Vsak posameznik pa ima svojo možnost, da se odloči zase. Zagotovo te promocije in določena namigovanja pogosto vplivajo na odločitev posameznika, ampak nas nihče ne more prisiliti v nekaj kar ne želimo.
Upam, da zapisane stvari niso predmet konstantnega obremenjevanja. Poskusi preusmeriti svoje misli na stvari, ki te veselijo.
Želim ti lep preostanek sončnega ponedeljka, v prihodnosti pa modre in svobodne odločitve.Vse dobro,
Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije
Pg
Pg18
Saj me ne obremenjuje.
Če kdo napiše, da podpira kakšno drugo stranko ga infulencer pogosto skelnsla. Čeprav je to grdo? Tudi v šoli če rečeš progesorju to te lahko grdo gleda. Zato je po mojem najbolj modro biti tiho?
Uredništvo
Živa Goter
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a ponovno.
Vesela sem, da te tovrstne stvari ne obremenjujejo, kot praviš. Pa vseeno precej pozornosti namenjaš tej temi, zato se mi zdi, da je zate zelo pomembna. Pogosto so to zelo občutljive teme, zato je v nekaterih primerih dobro svoje mnenje obdržati zase. Seveda odvisno od okolja v katerem smo. Zdi se mi pomembno, da imaš podporno okolje v realnem svetu. Ljudi, s katerimi lahko deliš svoja razmišljanja in ne bo nihče jezen. Na socialnih omrežjih so stvari lahko pogosto predstavljene na precej drugačen način.Želim ti lep preostanek dneva in vse dobro.
Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije