Pozdravljeni!
Ze od nekdaj sem rada gledala policijske filme in sama se vidim v tem poklicu. Sem zadnji letnik srednje sole, stara 18 let, sem zelo suhe postave, sportnica, rada imam sport in tek, hodim na jahanje od malega sem si tudi ze pogledala na njihovi spletni strani Tacen-policija ustrezne pogoje itd ... in me zanima naslednje:
1) kako se pripraviti na Cooperjev test? Ce vi ne veste, bi vas prosila, da mi date vsaj link pa precekiram vse saj je zelja res zivljensko pomembna in si ne predatavljam, da bi bila v katerem koli drugem poklicu saj me to res veseli!
2) Kako potekajo ti testi iq, osebnostni in razlicni psiholoski-selekcijski(prosim mi obrazlozite, kako ta test poteka??) In pa tudi test za psihomotorne sposobnosti (lepo bi prosila tudi za obrazlozitev tega), da bi na vsak nacin probala prit not, ker me po eni strani skrbi in se bi zlomila, ce ne bi bila sprejeta?
3) tisti, ki to berete,ce poznate kake policiste, policistke ali ljudi, ki hodijo tja studirat vas z vsem spostovanjem prosim, ce mi malo poveste kako je kaj tam in pa studij nasploh itd.
Kot zakljucek pa vam se povem nekaj. Od konec septembra naprej sem zacela doma redno trenirat, sla po 3x na teden redno bezat po 2km s kratkimi premori, razultat po dveh tednih je bil odlicen saj mi je uspelo ze brez kratkih pavzic in ustavljanja. Redno delam tudi sklece, trebusnjake, pripravljam se tudi na tek na 60m, skok v daljino, za trebusnjake(35-40 jih baje more zenska nardit) itd vglavnem vse kar je vsebovano v vpisu, da si sprejet.
Hvalezna vam bom za vsakrsni natancni odgovor, vas pa prisrcno pozdravljam!
Lp
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na zapisano vidim, da si resnično želiš uspeti v tem poklicu. Vidim, da se na to že v veliki meri pripravljaš, za kar sem zelo vesela. To je vsekakor korak v pravo smer.
Sicer pa ti lahko odgovorim na tvoje prvo in drugo vprašanje, na tretje pa ti bo nekdo, ki že obiskuje to srednjo šolo oziroma že opravlja ta poklic, saj sprašuješ po izkušnjah.
Na začetku te zanima, kako se pripraviti na Cooperjev test. Cooperjev test izgleda tako, da moraš v določenem času (12 minut) preteči določeno razdaljo (2400 m). Mislim, da za to, kako se nanj pripraviti, ni pravilnega odgovora, saj smo si različni. Verjamem, da se ti že več kot odlično pripravljaš nanj, saj, kot si zapisala, redno tečeš. Svetujem ti, da pri tem vztrajaš. Več kot boš tekla, bolje boš pripravljena.
Če nadaljujeva z drugim vprašanjem. IQ testi potekajo preko pisnih testov in preko pogovora v živo. Nanj se ne moreš pripravljati - če bi se nanj lahko pripravljali, potem to ne bi bili pravi psihološki testi, preko katerih psihologi preverjajo tvojo psihično pripravljenost.
Preizskus telesnih zmogljivosti pa je podrobneje opisan na spletni strani Policije, ki je dostopna tukaj: https://www.policija.si/o-slovenski-policiji/zaposlitve/izbirni-postopek/preizkus-telesnih-zmogljivosti-in-kriteriji
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
Hv
Hvala
Najlepsa vam hvala in lep dan se naprej tudi vam!