Kaj vse se zapiše v policijsko kartoteko? Tudi obiski pri policiji ali samo prekrški in ali obvestijo starše o obisku, če te povprašajo po imenu in naslovu? Katere podatke lahko razberejo iz mojega imena, rojstva in naslova? Lahko dosegajo do kontakta mojih staršev? Šla sem res za brezveze ampak v trenutku panike nisem vedela kaj storiti, ker ni bilo nobenega doma in nisem vedela na koga drugega se obrniti, da se rešim iz te nerodne situacije. In sicer sem si ujela roko v lisice iz katere sem se probala rešit pa ni šlo, sem si le še bolj zatisnila, kar je povzročilo bolečino.
Uredništvo
Pozdravljena.
Naša svetovalka potrebuje nekoliko več podatkov, da bo lažje odgovorila na tvoje vprašanje. Prosimo, če lahko zapišeš razlog zaradi katerega si bila na policijski postaji in česa se bojiš?
Čakamo tvoj odgovor in te prijazno pozdravljamo iz uredništva.
43
431
Na policijsko postajo sem šla, ker si mi je nekako ratalo eno roko zakleniti v lisice za vklepanje in doma nismo imeli ključa in sem pomislila da bi me lahko oni odklenili. Uglavnem nerodna situacija. Tam so me potem izprašali po imenu, starosti, rojstvu in naslovu bivanja in me zanima zakaj so rabili te podatke in če lahko nekako kontaktirajo starše in jim povejo da sem bila tam, ker staršem res ne zaupam nič. Pa ali se kam vpiše da sem bila pri njih in če ima kakšne posledice?
Mami sem po telefonu povedala da sem se zaklenila pa se je samo smejala ostalih pa ni bilo doma. In ker imam klavstrofobijo in anksioznost in jih nisem mogla spraviti dol ter me je bolelo nisem videla druge izbire kot iti tja in upati da imajo pravi ključ. Na koncu ga niso imeli ampak so mi jih vseeno spravili dol tako da so jih nekako dali narazen in so razpadle.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Opisuješ res posebno situacijo.
Tvoj obisk policijske postaje ne bo imel nobenih posledic. Razumljivo pa je, da so vprašali za osebne podatke, kar je utečen protokol na policiji. Ta podatek sicer ostane zabeležen, a nima nobenega vpliva na tvojo prihodnost.
Iz zapisanega sem razbrala, da tvoja mama že ve za ta dogodek in uporabo lisic, torej mami policisti ne bi povedali nič novega. Si se pa v tej nerodni situaciji res dobro znašla.
Predlagam, da v bodoče skušaš zaupati staršem in jim razložiti kaj doživljaš in se tako izogneš nepotrebni stiski. Prav tako bi bilo dobro, da z mamo skupaj obiščeta tudi zdravnika zaradi zdravstvenih težav, ki jih omenjaš ali pokličeta v eno od svetovalnic Centra za psihološko svetovanje Posvet, kjer ti lahko nudijo pomoč pri obvladovanju anksioznosti in strahov.
Lisice pa v bodoče na stran...to je resno prisilno sredstvo.
S prijaznimi pozdravi,
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
Pr
Prijava nasilja
Zivjo,
Mene pa zanima kako je s tem, ce veckrat prijavis nasilje, prvic sem dala prijavo psihicnega nasilja s strani oceta, lani zarad sodelavke, zdaj pa bom zaradi spolnega nadlegovanja mene res skrbi da me ne bojo jemali vec resno, ceprav so skos pomagali in se je iskazala prijava kot opravicena.
43
431
Hvala za odgovor. Kje pa ta podatek ostane zabeležen?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Dogodek ostane zabeležen v policijskih evidencah.
S prijaznimi pozdravi,
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Neopravičeno te skrbi. Gotovo te bodo jemali resno, torej nič ne odlašaj s prijavo, saj je zelo pomembno, da je prijava čim manj časa oddaljeno od storitve, zaradi morebitnih materialnih dokazov.
S prijaznimi pozdravi,
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
43
431
Se pravi imam zdaj odprto policijsko kartoteko v kateri to piše?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Nobene kartotetke nimaš.Ta dogodek, zaradi katerega si se oglasila na policijski postaji, je zabeležen v poročilu dežurnega.
S prijaznimi pozdravi,
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica