Pozdravljeni,
Mene zanima kam moram it v srednjo šolo da postanem policajka ali pa Steverdesa?
Kaj lahko postanem po končani ekonomski šoli in kje se lahko zaposlim?
ef
effdsd
Za policaje je dobra (skoraj) katerakoli srednja šola. Ko jo zaključiš, se lahko vpišeš na policijsko akademijo, če opraviš še neke teste telesne pripravljenosti. Policjska šola je enakovredna višji ali visokošolski izobrazbi (ne vem čisto točno), država ti štipendira šolanje in bivanje, v tem času ti že teče delovna doba, seveda pa v zameno pričakujejo, da šolanje končaš v roku in potem še odslužiš "tlako" ali pa vrneš denar.
Za stevardese ni nobene posebne šole. Gleda se na telesno privlačnost in seveda na znanje jezikov, moraš biti dovolj visoka, da dosežeš police nad sedeži, in spretna, da ne polivaš streženih pijač. Itak ti pa letalska družba omogoči še šnelkurz, najbrž vključno s tem, kako nabutaš neubogljive potnike.
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če želiš postati policist moraš izpolnjevati naslednje pogoje:
srednje tehniško in drugo strokovno izobraževanje/srednja strokovna izobrazba ali srednje splošno izobraževanje/srednja splošna izobrazba (V. stopnja) da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, za katero se storilec preganja po uradni dolžnosti, ali da ni bil pravnomočno obsojen zaradi drugega kaznivega dejanja na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot tri mesece da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, za katero se storilec preganja po uradni dolžnosti da je državljan Republike Slovenije s stalnim prebivališčem v Evropski uniji da je bil varnostno preverjen v obsegu in na način, kot je določen v ZODPol, in da zanj ne obstaja varnostni zadržek (na podlagi 4. odstavka 51. člena Zakona o organiziranosti in delu v policiji (ZODPol) se varnostno preverjanje izvaja s pisno privolitvijo kandidata; za osebo, ki ne privoli v varnostno preverjanje, se šteje, da ne izpolnjuje pogojev za sklenitev delovnega razmerja za opravljanje nalog v policiji ali izobraževanje oziroma usposabljanje po programih policije) da nima dvojnega državljanstva da ni član politične stranke in da o tem poda pisno izjavo da ima veljavno vozniško dovoljenje B-kategorije (velja za kandidata za policista za varovanje objektov državnih organov) oziroma ga bo pridobil v osmih mesecih od sklenitve delovnega razmerja (velja za kandidata za policista), da ima ustrezne psihofizične sposobnosti (te ugotavljamo v okviru nadaljnjega izbirnega postopka).
Za stevardeso ni posebnega izobraževanja. Navadno se od stevardes zahteva visokošolska izobrazba in šolanje za stevardese.
Po končani srednji ekonomski šoli načeloma postaneš ekonomski tehnik, ki se lahko zaposliš na delovnem mestu tajnika, poslovnega sekretarja, uradnika v knjigovodstvu ali za področje financ, lahko ste trgovski potnik, prodajni referent, komercialist za prodajo itd.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike