Imam občutek kot da zapravljam poletje in kot da je že celo minilo čeprav je minilo samo tipo 20 dni, res mi je žal za kr brezveze ker isto časno vem da je še dosti časa ampak mam ta feeling da poletje ful zapravljam, kako naj to pomirim? Al kaj naj delam med poletjem?
kr
kr_ena_1
ja, najd si počitniško delo, ane
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si izpostavila, da se ti zdi, da zapravljaš poletje in da ga je že skoraj konec. Sprašuješ se, kaj naj delaš med poletjem oziroma kako pomiriti ta občutek.
Najprej bi izpostavila, da mi je nekoliko težje odgovarjati na tvoje vprašanje, saj ne vem veliko o tebi. Odgovor bi se razlikoval glede na tvojo starost, tvoja zanimanja in načrte, ki jih že imaš za poletje.
Ne glede na omenjeno, se vsakomur izmed nas kdaj zgodi, da imamo občutek, da bi morali biti bolj produktivni, naš prosti čas bolj zanimiv in navdihujoč in mi sami na splošno boljši. K temu prispevajo vsebine, ki jih vidimo na socialnih omrežjih. Le-te pogosto prikazujejo ljudi, ki so uspešni, lepi in zabavni ter živijo pestro in pogosto luksuzno življenje. Zaradi tega dobimo občutek, da večina ljudi živi na takšen način. A temu ni tako. Večina ljudi ima dobre in slabe dneve. Pogosto se zgodi, da ljudje nimamo nobenih zanimivih načrtov, smo po službi utrujeni in preživimo petkove in sobotne večere doma ob kavču. In s tem ni nič narobe. Tudi življenja vplivnežev so pogosto takšna, vendar o njih ne poročajo na socialnih omrežjih, ker niso dovolj mamljiva zanje. Torej, v kolikor do sedaj na počitnicah nisi počela ničesar neizmerno razburljivega, je to popolnoma normalno. Verjetno tudi večina tvojih vrstnikov ni.
Tvoja vrstnica ti je predlagala, da si poiščeš počitniško delo. V kolikor ti je dolgčas, bi se rada preizkusila v čem novem, spoznala nove ljudi in tudi nekaj zaslužila, je to vsekakor možnost, ki jo lahko preizkusiš. Kljub temu bi rada izpsotavila, da tudi tukaj lahko pademo v past pretirane produktivnosti. Počitnice so namenjene počitku, polnjenju energije in temu, da si dovolimo, da nam je malo tudi dolgčas. Dneve si lahko zapolniš z lenarjenjem, obujanjem hobijev in prostočasnih aktivnosti, za katere nisi imela časa med letom. Lahko se spomniš kakšne aktivnosti, ki si jo rada počela, ko si bila mlajša, in si jo nekoliko opustila, pa jo ponovno preizkusiš. Poletje je čas, ko si lahko dovoliš, da življenje poteka nekoliko počasneje.
V kolikor z mano deliš kaj več o sebi, ti lahko poskusiš še podrobneje odgovoriti na vprašanje.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo poletje!
Dora Mališ, mag. psihologinja