Zakaj tistim ki imajo boljse ocene scetujejo gimnazijo povprecne strokovno in slabe poklicno?Mami je rekla da je bilo tako ze v njihovih casih. Nad tem poklicnim svetocanjem sem razocarana ker se meni zdi bolj nic od nic.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Namen poklicnega usmerjanja je najti čim boljšo izbiro za srednješolsko izobraževanje za bodočega dijaka oz. dijakinjo, pri čemer se seveda upošteva več stvari - interes posameznika, njegova močna področja pa tudi trenutne ocene. Veliko srednjih šol ima namreč omejitve vpisa, kar v praksi pomeni, da je smiselno odkriti opcije, pri katerih ima učenec realne možnosti, da bo sprejet. Tako npr. ni smiselno, da se nekdo s slabšimi ali pa zelo slabimi ocenami odloča med dvema programoma gimnazij z visokimi vpisnimi pogoji.
Postopek poklicnega usmerjanja se od šole do šole lahko tudi nekoliko razlikuje, svetujem pa ti, da se v primeru specifičnih vprašanj naslednjič obrneš kar na svojo svetovalno službo.
Bodi dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije