Pozdravljeni,
jaz sem v resnicni dilemi glede samega zivljenja in poklica. Sem koncala osnovno solo, srednje sole pa kar ne morem koncati iz frizerske ki sem opravila prvi letnik sem se prestavila na trgovsko kjer sem tudi opravila prvi letnik vendar me trgovska sploh ne veseli in kar ne morem koncati 2ega letnika 4mesce sem ze doma ker imam kot taksen odpor do sole. Ker pa je sola naredila tako da kao 2letnik padem ker sem mogla se po izpitih delat za prvi letnik ko sem se prestavla, kar pomeni da ce letos padem ne morem ponavljati ali pa se vpisati naprej in bom mogla placevati solo vendar je to zelo drago.
Rada bi opravljala delo z zivalmi ali pa z mrtvimi ljudmi. Vem to sta cisto razlicna svetova ampak me to delo zelo navdusuje in sem zelela biti ali detektivka ali pa skrbeti v zavetiscih oz. Pomagati zivalim ko sem bila se majhna. Rada bi si naredila macji kafic ampak rabim imeti narejeno ekonomsko srednjo solo da sem lahko sama svoj vodja.
poiskala sem pa tudi za cistilca kraja zlocina ampak vidim ta je to bolj popularno izven slovenije in ne rabim nobene izobrazbe, iskala sem pa tudi glede prevoznika mrtvih ljudi v mrtvasnico in tudi nic nisem najdla. Iskala sem tudi da bi dobesedno delala v mrtvasnici in ugotavljala kdaj in kako je oseba umrla. Res ne vem vec kaj storiti.
prosim pomagajte mi in mi dajte predloge kako si lahko najdem sanjski poklic brez koncane srednje sole.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na žalost obstaja res malo poklicev, ki jih lahko opravljaš brez srednje šole, zato ti svetujem, da to opraviš, saj boš v prihodnje dosti lažje našla zaposlitev.
Omenjaš delo z živalmi. Z živalmi delajo veterinarji, veterinarski tehniki, lahko delaš v živalskem vrtu, v zavetišču ... Prav tako si tudi omenila, da te veseli delo z mrtvimi ljudmi. To načeloma počnejo patologi, ki pa so zdravniki. Obstaja tudi delo v mrtvašnici. Ampak ponovno - za to potrebuješ vsaj srednjo šolo.
Želim ti veliko sreče,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike