Pozdravljeni,
letos končujem srednjo šolo in sem razmišljala o poklicu profesorja/učitelja vendar imam na desni roki srednje veliko tetovažo (ki je vidna). Zanima me ali je možno pridobiti zaposlitev ali še je vedno takšen tabu imeti tetovažo.
Lp
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
prav vesela sem, da si se odločila za ta poklic. Iz izkušenj ti lahko povem, da ni vedno najlažji, je pa najlepši.
Mislim, da glede tetovaž ne obstajajo kakšna splošna pravila. Nekje sem prebrala, da je letalska družba (imena se ne spomnim) prepovedala tatuje osebju, ki dela s potniki.
Pri tetovaži gre tudi zato, kakšna je. Če so to verski ali politični simboli, vsekakor ne sodijo v učilnico. Pa še ena težava je. Mladostniki se identificirajo tudi z učitelji, ki jih imajo radi in spoštujejo. In v puberteti si nekateri želijo tetovaže, še posebej, če jo ima tudi učitelj, ki je njihov vzornik. Pri tem ne razmišljajo o vsebini tatuja in morda jim je kasneje žal.
Če je tvoj tatu versko ali politično nevtralen, mislim da ne bi smelo biti problemov glede zaposlitve. Bi pa na tvojem mestu, ko boš stala pred razredom, razložila kaj pomeni tvoj tatu, zakaj si se zanj odločila in razložila, da so lahko kasneje v življenju določeni tatuji moteči.
Želim ti lepe počitnice in vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja