jaz hočem biti knjižničarka a nevem kakšno je šolanje. na katero gimnazijo moreš iti, in kako kaj dalje. so gimnaije zelo zelo težke? če zgubim 10 točk v vseh razredih lahko še vseeno grem na gimnazijo?
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če želiš biti knjižničarka je smiselno iti na Filozofsko fakulteto, smer bibliotekarstvo.
Sicer pa se lahko v knjižnici zaposliš tudi s srednjo šolo ali s študijem iz družboslovne smeri in ob tem opraviš bibliotekarski izpit.
Na drugi del tvojega vprašanja - torej o izgubi točk in vpisu na gimnazijo - pa ne morem odgovoriti, saj se omejitve za vpis na srednje šole vsako leto spreminjajo in je nemogoče predvideti, kako bo, ko se boš vpisovala ti. Kar se tiče težavnosti gimnazij pa je popolnoma odvisno od posameznika. Vsekakor so nekoliko težje od srednjih poklicnih in strokovnih šol, vendar nič kar s sprotnim delom in vztrajnostjo ne bi mogla opraviti :)
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike