Zdravo, že nekaj časa sama sebe iščem... kar vem da je normalno. Stara sem 18 let ( ravnokar dopolnila) in na začetku sem se veselila ampak zdaj me postaja vse bolj strah, še vedno sem v srednji šoli ampak ko vidim ostale recimo par let starejši imajo že svoje družine, svoj biznis ipd, imam delo ampak me ne veseli, tudi šola na katero hodim me ne veseli ampak vseeno.
Od kar poznam samo sebe vem da hočem biti veterinarka, to mi že 3 leta ne uspeva zaradi tega ker me nočejo sprejeti, nažalost svojih sanj od odtroštva nisem mogla izpolnit in mi je zelo žal ker vem da bi mala jaz zdaj jokala ko bi izvedela da ne bo veterinarka. Imela sem veliko želj ampak nisem mogla izpolnit.
veliko bivših sošolk je naredilo certifikate za recimo nohte ipd, vesela sem za njih ampak bi tudi jaz imela kaj takega.
Zanima me tudi lepota ampak nohti, trepalnice ipd ne bi delala. Razmišljam o temu da ko si zadlužim dovolj denarja da grem na cerifikat za  vizažistko - torej da bi lahko ličila ženska za poroke, mature in zdraven tudi mogoče ličila osebe ki nastopajo na Televiziji?
zdi se mi da je to še moj " zadnji vlak" ker za druga dela nimam sploh motivacije ker me druga ne zanima, veterinarsko me je najbolj na svetu osrečalo ampak mi ni uspelo kljub tremu vem da bom pomagala katerikoli živali ki bo potrebovala pomoč torej jo nahranila in peljala veterinarju po potrebi. Živali so del mene in če ne bi bilo živali verjetno mene ne bi bilo več tukaj. So edini razlog zaradi katerega sem še živa. Res mi pomenijo največ, več kot moja družina in ostali.
no da nadaljujem s vizažistko, zanima me vse kar mi lahko svetujete/povete?
ali potrebujem za to delo svoj salon? Ali lahko to opravljam doma? Kako naj sploh začnem po certifikatu? Ali bi sploh imela dovolj strank?
Ali se to delo izvaja samo na strankinem domu ali? Veliko stvari me res zanima, se opravičujem če je predolgo besedilo.
želim vam lep večer
anonimna punca;)
• Ne
Nekdokive
Ej slišim te, predlagam ti da najprej dobiš kakšno enostavno službo (če hočeš denar) in med časom ki tam delaš iščeš boljše službe, ki te zanimajo.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tvoja občutja so popolnoma normalna, kot se tudi sama očitno zavedaš. Pri 18 letih se večina še vedno išče, zato ne bodi do sebe prestroga. Čeprav ti ni uspelo priti na veterino, to ne pomeni, da so tvoje sanje propadle – ljubezen do živali lahko živiš tudi drugače, na primer delo v zavetišču ali prostovoljstvo.
Ideja o vizažistki je odlična, če te veseli lepota in ustvarjalnost. Prav tako je uresničljiva brez fakultete. Za začetek poišči kakovosten tečaj z uradnim certifikatom. Delo lahko opravljaš pri sebi doma, lahko hodiš na dom ali lokacije k strankah, možnost pa je tudi v svojem studiu. Pomembno je, da si ustvariš svoj portfolio (slike ličenj) in se postopoma uveljaviš. Stranke pridejo z izkušnjami in priporočili.
Ni pomembno, da imaš vse odgovore zdaj – pomembno je, da slediš stvarem, ki te veselijo.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike