Pozdravljeni!
Zanima me kateri faks je pravi, ce zelim delati v laboratoriju v zdravstvenem domu oz bolnici. Hvala, lp
• La
Lab_girl
Za delo v medicinskem laboratoriju obstaja študij Laboratorijska biomedicina na Fakulteti za farmacijo
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
da bi ugotovila kateri naziv izobrazbe je potreben za delo na določenem delovnem mestu je najbolje, da preveriš prosta delovna mesta za delo v laboratoriju. Tam je označeno katero izobrazbo potrebuješ. Iz tega podatka pa potem raziščeš katera fakulteta ti omogoča ta naziv izobrazbe.
Za delo v laboratoriju se največkrat iščejo posamezniki z izobrazbo s področja kemije, biologije, biokemije, mikrobiologije, biotehnologije, farmacije, laboratorijske biomedicine itd. Fakultete, ki ti omogočajo pridobitev izobrazbe na teh področjih so: npr. Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za farmacijo, itd.
Svetujem ti, da malce pregledaš fakultete v Sloveniji in študijske programe, ki jih ponujajo. Vsako leto fakultete izvajajo informativne dni na katerih izveš več o samem programu. Veliko informacij pa je tudi na njihovih spletnih straneh.
Če imaš še kakšno vprašanje, smo ti na voljo.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije