Zanima me kaj potrebuješ da postaneš zavarovalniški agent? Baje da samo srednjo šolo se zahteva (pač lahko tudi več če imaš več) in da so bolje plačani od marsikaterega ki ima dejansko diplomo? Pa kaj izpit za avto in kja še potrebuješ? Kakšne veze in poznanstva da te vzamejo v službo?
vd
vdwvw
En v žlahti je agent pri največji zavarovalnici. Ima samo srednjo šolo, ob nastopu je šel skozi interni tečaj o zavarovalniških produktih in agresivnosti trženja (tipa "če ti zaloputnejo vrata, splezaj skozi okno"). Jasno, da ne gre brez vozniškega dovoljenja in lastnega avta, sicer se nekaj dobi za potne stroške, to je pa to.
Velik del plače je variabilen, če nekomu prodaš zavarovanje, potem dve leti dobivaš dodatek k sicer bolj bedni osnovni plači. Za zavarovalnice so življenjska zavarovanja zlata jama, zato je dodatek ob tovrstnem zavarovanju precej obilnejši kot ob avtomobilske obveznem zavarovanju. Šefi ti tudi določijo plane, koliko česa moraš prodati v naslednjem mesecu, če jih ne dosežeš, sledijo ukori, lahko pa se konča tudi z odpustitvijo.
Najbrž je že jasno, da neko mrežo vez in poznanstev potrebuješ, da lahko sploh začneš in znancem prodajaš zavarovanja. Ne samo, da zaradi tega tvegaš razpad marsikaterega prijateljstva, strank ne moreš kar tako brez strankine zahteve speljati drugemu agentu iste zavarovalnice, danes imajo mlajše digitalne generacije raje spletne "poslovalnice" za enostavnejše produkte....
To tudi ni klasični 8 do 16 delovnik, pač pa moraš za sklenitev biti na voljo, se rilagoditi stranki. Pričakuje se tudi, da boš v primeru škodnega dogodka "strelovod", kamor stranka najprej pookliče, ti pa jo moraš potolažiti in primer posredovati dalje "v centralo".
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
zanima te kako po poklicu postati zavarovalniški agent, saj so te pritegnile določene lastnosti tega poklica.
Katere pogoje za delo moraš izpolnjevati najlažje najdeš preko oglasov za delo. Prilagam enega izmed njih za primer. Priporočam da malo pobrskaš in preveriš informacije ter pogledaš ali si takšna oseba kot jo iščejo za to vrsto poklica.
Zavarovalniški agent mora pridobiti tudi licenco za opravljanje dejavnosti. Več o tem najdeš tukaj.
Ljudje smo si med seboj različni, zato si izbiramo različne poklice. Pomembno je, da posameznik dokonča srednjo šolo, s katero pridobi določeno raven izobrazbe. Nato pa se odločiš sam kako naprej, na trg dela ali nadaljevanje izobraževanja. Priporočam ti, da pri izbiri poklica preveriš informacije pri čim več ljudeh, najbolje pri tistih, ki ta poklic dejansko opravljajo. Tako boš dobil informacije iz prve roke. Nato sam/a pri sebi preveri ali se vidiš v tem poklicu, ustrezaš načinu dela ali ne. Zastavljeno vprašanje postavi tudi tvojim bližnjim, ki te dobro poznajo. Potem pa se odločiš in preko lastne izkušnje doživiš izkušeno. Tako spoznaš nekaj novega o sebi, kar bo vplivalo na tvoje nadaljnje odločitve v življenju.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije