Ko mastrubiram moram vedno gledati pornice če zelim da mi pride. In najraje oz mi tudi zelo hitro pride če gledam taksne v kateri ima moski oblast nad zensko in se vcasih tudi obnasa do nje grobo, jo ima za nekaj svojega... je normalno da mi je to vsec? Tudi obcutek da bi fant tako ravnal zmano mi je vsec
• kr
kr_ena_1
Je normalno, glih fajn pa ni; taki fantje ponavad grobo obnašanje prenesejo iz sexsa še u real life
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To, kar doživljaš, ni nič nenavadnega. V obdobju odraščanja se telo in domišljija zelo hitro razvijata, hkrati pa možgani še nimajo vseh izkušenj, da bi ločili med tem, kar je v fantaziji, in tem, kar je v resničnih odnosih varno in zdravo. Pornografija pogosto prikazuje popačeno sliko spolnosti. Veliko poudarka je na moči, podrejenosti in grobosti. Ni nenavadno, da telo reagira na takšne vsebine, še posebej če so to prve ali pogoste slike spolnosti, s katerimi se srečuješ.
Kar pa se mi zdi pomembno je, da ločiš med fantazijo in resničnostjo. Kljub temu da te vznemirja ideja dominantnega moškega, pa to še ne pomeni, da bi bilo zate dobro ali varno, da bi nekdo imel oblast nad tabo ali s tabo ravnal grobo v resničnem odnosu.
Še nekaj pomembnega bi ti rada razložila glede delovanja možganov, ker je to pri pornografiji res ključno. Možgani delujejo tako, da se na ponavljajoče dražljaje navadijo - temu rečemo zviševanje tolerance. Kar je sprva močno vznemirljivo, čez čas ne sproži več istega občutka, zato začneš nezavedno iskati nekaj bolj intenzivnega ali bolj ekstremnega, da dosežeš enak učinek.
Pri pornografiji je to posebej problematično, ker zelo hitro ponuja vedno nove in bolj intenzivne dražljaje. Posledica je lahko, da te bolj nežni, realni ali običajni odnosi ne vzburjajo več tako, kot bi te sicer. Sčasoma se lahko zgodi tudi to, da se v resničnem življenju težje vzburiš ali pa se sploh ne, če ni prisoten isti tip dražljaja kot na zaslonu.
Zato bi ti svetovala, da si pozorna in previdna pri tem, kaj gledaš. Če opaziš, da se brez pornografije težko ali sploh ne moreš vzburiti, bi bilo dobro, da si vzameš nekakšen detox. To pomeni nekaj časa brez pornografije in brez pritiska, da moraš karkoli čutiti. Na začetku je zelo verjetno, da bo užitek manjši ali da ga skoraj ne bo. Možgani potrebujejo čas, da se “ponastavijo”. Če vztrajaš, se sposobnost vzburjenja postopoma začne vračati in spet postane bolj naravna, globlja in povezana s telesom, ne le s podobami.
Vesela bom, če mi napišeš, kako se ti to sliši. Tu sem, če bi se želela še kaj pogovoriti ali podeliti!
Cita Jenko, mag. psihologije
• Li
Lisa
Bom poskusila, zelim se odvaditi, problem je le da ko mi pride je to res dober obcutek in nevem kyko naj zaradi tega neham