Lansko leto sem spoznala fanta na spletu in sva se ful ujela, mela sva dobre in slabe čase ampak ga zdaj tko ful pogrešam pac nevem a mu kj napišem ki res nevem pac ja
kr
kr_ena_1
hja, če mu nč ne napišeš, un sploh ne more vedt, da se ti nekj dogaja
Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si lansko leto preko spleta spoznala fanta, s katerim sta se zelo dobro ujela. Vajin odnos je imel lepe, kot tudi nekoliko težje trenutke, sedaj pa ga zelo pogrešaš in veliko razmišljaš o tem, ali bi ponovno stopila z njim v stik.
Pomembno je, da se zavedaš, da so tvoji občutki povsem normalni. Kadar nam je neka oseba veliko pomenila in smo se z njo dobro razumeli, jo lahko pogrešamo tudi po daljšem času. Prav tako se veliko oseb v podobnih situacijah sprašuje, ali naj ponovno vzpostavijo stik in se počutijo negotovo.
Zanima me, zakaj sta izgubila stik? Kaj imaš v mislih, ko praviš, da sta imela tudi slabe čase? Ali sta se le kdaj sprla ali si se v odnosu počutila prizadeto, nespoštovano ali pod pritiskom? Kako sta običajno reševala nesporazume in ali sta se lahko iskreno pogovorila?
Konflikti se lahko pojavijo v vsakem prijateljskem ali romantičnem odnosu. Ljudje imamo različna pričakovanja, občutke in načine komuniciranja, zato včasih pride do nesporazumov. Pomembno pa je predvsem to, kako konflikte razrešujemo. V zdravem odnosu se lahko o težavah mirno pogovorimo, izrazimo svoje občutke, prevzamemo odgovornost za svoja dejanja in spoštujemo meje druge osebe. Če so bili vajini "slabi časi" povezani z žaljenjem ali nespoštovanjem, pa je dobro, da si pri ponovnem vzpostavljanju stika bolj previdna in najprej pomisliš na svoje dobro počutje.
Če vajin odnos ni bil škodljiv in veliko razmišljaš o njemu, mu lahko napišeš kratko, prijazno ter neobremenjujoče sporočilo. Na primer: "Hej, zadnje čase se večkrat spomnim nate in me zanima, kako si." Tako mu pokažeš, da bi si želela ponovno vzpostaviti stik, hkrati pa mu pustiš dovolj prostora, da se sam odloči, kako bo odgovoril.
Razumljivo je, da te je strah njegovega odziva, vendar ti lahko iskrena in odprta komunikacija pomaga izvedeti, kje trenutno stojita. Kadar nam je nekdo pomemben, smo ob vzpostavljanju stika bolj ranljivi, saj si želimo, da bi druga oseba naša čustva sprejela in nam jih morda tudi vračala. Strah pred zavrnitvijo je zato pogost in povsem človeški. Kljub temu nas lahko nenehno ugibanje in razmišljanje o tem, kaj bi se lahko zgodilo, včasih obremenjuje bolj kot iskren ter spoštljiv pogovor. Morda bosta ponovno vzpostavila stik, morda pa boš dobila odgovor, ki ti bo pomagal sprejeti situacijo in iti naprej. Pomembno je, da spoštuješ tudi njegov odgovor.
Ker sta se spoznala na spletu, bodi pozorna tudi na svojo zasebnost in varnost. Ne pošiljaj osebnih podatkov ali vsebin, ob katerih ti ni prijetno. Predvsem pa ostani zvesta sebi. Ni se ti treba pretvarjati, spreminjati svoje osebnosti ali skrivati svojih občutkov samo zato, da bi mu ugajala. Oseba, ki te spoštuje in si želi odnosa s tabo, bo cenila tvojo iskrenost ter te sprejemala takšno, kot si.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. V kolikor boš imela še kakšno vprašanje, si dobrodošla, da se ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam.
Nina Govc, dipl. psih. (un)