Pogrešam fanta ki sem ga spoznala na internetu. Čeprav me je vprašal neprijetno vprašanje o mojem telesu sem ga potem izbrisala. Zdaj pa ne morem pozabit nanj. Pogrešam ga in nevem kako naj ga pozabim. Kaj mi svetujete kako naj ga pozabim?
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Povedala si, da pogrešaš fanta, ki si ga spoznala na internetu in si ga sama izbrisala, potem ko ti je zastavil neprijetno vprašanje. Zanima te, kako naj ga pozabiš.
Najprej bi rada izpostavila, da je pogosto pri spoznavanju ljudi preko spleta prepričanje, da so odnosi, ki jih stkemo manj poglobljeni. A vendar temu ni nujno vedno tako. Pogosto se lahko močno navežemo na osebo, čeprav je še nikoli nismo srečali v živo. Postane nam pomembna, saj smo z njo preživeli veliko časa skozi pogovore, prav tako pa se pogosto lahko tudi bolj odpremo nekomu, ki ga ne poznamo sicer. Zato je razumljivo, da trenutno pogrešaš to osebo. Takšni občutki so popolnoma normalni - za izgubo osebe, ki nam je pomembna žalujemo podobno, ne glede na to, ali smo jo poznali v živo ali ne.
Sprašuješ po nasvetu, kako naj ga pozabiš. Na to vprašanje ti ne morem odgovoriti na enostaven način. V kolikor ti je bil pomemben, ga nikoli ne boš pozabila, pa to tudi ni namen. Ljudje pogosto želimo ohraniti prijetne spomine na neko osebo, ki nam je določenem obdobju življenja bila pomembna. Tudi če bi želela popolnoma izbrisati spomin na nekoga, če te je njegovo vedenje resnično prizadelo, tega žal ni možno storiti. Dejstvo pa je, da boš ga sčasoma pogrešala vedno manj in boš nekega dne ugotovila, da se že nekaj časa nisi spomnila nanj. Žal pa ta proces teče počasi in ga ne moremo preskočiti ali pa močno pospešiti. V tem obdobju pa marsikomu pomaga, da se o tem pogovarja z bližnjimi, ki jim lahko zaupamo.
Če želiš, da ti poskusim še nekoliko bolj pomagati, mi lahko poveš kaj več o vajinem odnosu in o tem, zakaj sta prekinila stike.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lep pozdrav
Dora Mališ, mag. psihologinja
• An
Anonimna_123
Vprašal me je koliko imam košarico in takrat mi ni bilo prijetno in sem zaključila pogovor.
• Uredništvo
Dora Mališ
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da si nam odgovorila na sporočilo. Razumem, da ti je bilo neprijetno, ko te je vprašal po velikosti košarice. To je za marsikatero dekle neprijetna tema, prav tako pa tudi ni ustrezno vprašanje v začetnem obdobju, ko šele spoznavamo osebo.
Kot sem ti povedala že v prejšnjem sporočilu, je popolnoma normalno, da ga pogrešaš in ga ni lahko pozabiti, a kljub temu, bi ti rada sporočila, da bo iz dneva v dan počasi vedno lažje.
Upam, da se boš kmalu počutila boljše.
Lep pozdrav
Dora Mališ, mag. psihologinja
• kr
kr_ena_1
če se lohk še jest tlele uključm - tist k po netu sprašuje o velikosti j..., ni čist pr seb. Čist prou, da si ga kenslala, ga boš že pozabla, zdej zdej bo pomlad ;-)