Pozdravljeni
4 leta nazaj sem govorila z Bogom. Bil je občutek kot angel, ki je prišel k Mariji in ji povedal naj rodi Jezusa. Meni je Bog rekel in angeli so bili zraven naj imam otroka s fantom v katerega sem zaljubljena in naj rodim naslednjega Jezusa. Dobila sem čudovito priložnost naj naredim nekaj za planet, da sem naslednja Marija in naj podam čudovitega otroka v življenje, da sem Izbrana. Potem pa so me starši peljali v Polje, kjer sem bila dvakrat. Fanta, ki naj bi bil oče nisem več srečala. Zdaj pa sem na tabletah in diagnosticirana s paranoidno shizofrenijo. Bog je govoril z mano, to je dar ne pa bolezen. Zanosila nisem, saj starši pravijo, da otroka dobiš s spolnostjo in da zanositve preko duha ni. Zakaj pa je Marija potem zanosila, saj tako uči Cerkev?
Moje življenje je zaradi tega dogodka uničeno. Ljudje imajo predsodke do mene zaradi bolezni, da sem motena. Saj drugi ljudje tudi govorijo z Bogom pa jih ne pošiljajo v ustanove. Kaj pa tisti, ki govorijo s tarok kartami in prakticirajo astrologijo? Jezna sem na družino, ker so to naredili brez dovoljenja. Zdaj imam obiske psihiatra enkrat na mesec in jesti moram tablete.
Kako naj se rešim psihiatra?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Paranoidna shizofrenija je resna duševna bolezen. Potrebno je redno jemati predpisana zdravila saj se ti lahko drugače stanje močno poslabša v smislu psihotičnega doživljanja (blodnje, halucinacije, neorganizirano mišljenje). Redne psihiatrične kontrole so nujne. Tvoja družina je bila v dkrbeh zate in je ravnala prav s tem ko so te peljali v psihiatrično bolnišnico Polje.
Vera, astrologija in raznovrstne karte lahko tudi v enem delu zožajo človekov pogled na svet oziroma je le-ta lahko zelo specifičen. Kar je pri tem pomembno je, če se človek tega zaveda - kaj je res in kaj ni oziroma kaj je le produkcija možganov in njihovega napačnega interpretiranja sebe, drugih in nasploh sveta okrog sebe.
Vera marsikomu osmisli življenje, a ne način, da ga poskušamo podoživeti (kot npr. ti opisuješ glede spočetja Marije in tvojega spočetja). Na ta način lahko zelo škodi. Lepo prosim, redno jemlji zdravila in hodi na kontrole, da boš lahko dobro funkcionirala v življenju, s čim bolj kritičnim pogledom na to kaj je res in kaj je le produkt možganov.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije