Rd bi se z nekom pogovarjal saj se z nobenmu nimam, imam prijatelje ampak oni so vedno v svojem svetu in se vedno delajo nirca iz usakuh problemov z starsi se pa tud ne morem ker fotr vedno dela in ga nikoli ni doma mtka pa use vedno poveze na solo in kdaj bom popravil matematko kar mi gre ze pocas na kurac in rd bi se pogovaral z vrstniki mogoce tudi lahko s starejšimi in ker sem dober poslušalec in dobri znam popravit probleme znam tudi dobro sodelovati v pogovorih.mene boli ker spol si sam pogovraju bi se o usem moznem.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če prav razumem, čutiš veliko potrebo po tem, da bi se bolj intimno povezal z vrstniki ali s starejšimi, vendar ne najdeš človeka, ki bi bil pripravljen vložiti čas v ta odnos ter se opogumiti, da bi se pogovarjala o bolj osebnih stvareh. Zelo dobro se mi zdi, da si tako močen, da pri sebi opaziš in priznaš to potrebo. Fantje ste na žalost še vedno velikokrat vzgojeni z idejami, da morate svoj notranji svet in ranljivost skrivati pred drugimi. Tako velikokrat ostajate sami in se zapirate vase. Verjetno je to tudi eden izmed razlogov, zakaj težko najdeš sogovorca med prijatelji. Kot praviš, se samo delajo norca, kar je obrambni mehanizem pred tem, da bi bili ranjeni. Žal mi je, da v svojem okolju zaenkrat še nisi našel sogovorca, ki bi bil pripravljen s tabo deliti svoje probleme in poslušati in razumeti tvoje. Vendar sem prepričana, da boš slej ali prej naletel na nekoga, ki išče enako stvar. Imaš mogoče kakšne kolegice ženskega spola? Misliš, da bi lahko o tem spregovoril z njimi? Omenjaš tudi, da ne bi imel nič proti, da bi se pogovarjal z odraslim. Predlagam ti, da se obrneš na šolsko svetovalno službo. Šolska svetovalna služba je med drugim na voljo za učence in dijake, ki potrebujejo pogovor. Mogoče boš za začetek sogovorca našel tam.
Če sem prav razumela tvojo situacijo imaš tudi težave s straši. Oče je odsoten, mama pa se s tabo ukvarja samo na ravni šole. Misliš, da bi lahko mami povedal, da si želiš kdaj z njo pogovarjati tudi o drugih stvareh, kot o šoli? Ne poznam je, zato ti to ponudim zgolj kot idejo, ti pa se odloči, če je uresničljiva. Če meniš, da bi te mama lahko razumela, te spodbujam, da ji pojasniš, kaj rabiš od nje in jo prosiš, da se s tabo pogovarja tudi o temah, ki niso povezane s šolo. Na misel mi pade še ideja, da poskusiš začeti kakšen bolj oseben pogovor s katerim od prijateljev, ki se po navadi samo hecajo. Možno je, da tudi kateri izmed njih pogreša bolj intimen stik in bi bil pripravljen govoriti o svojih problemih, pa si ne upa. Presodi sam ali obstaja možnost za kaj takšnega.
Upam, da se kakšna izmed teh idej izkaže za uporabno.  Na koncu bi rada še enkrat poudarila, da je tvoja želja po sogovorniku zelo zdrava, zato ne obupaj v iskanju. Preveč ljudi se osami za svojimi zidovi. S tem si na dolgi rok škodujejo, za povrh pa se nikoli ne naučijo pomembnih medosebnih veščin in ustrezne komunikacije. Preden zaključim, bi te še povabila, da če želiš podeliti konkretne probleme in težave, ki te trenutno mučijo, se lahko obrneš tudi na nas.
Če ti lahko še kako pomagam, bom vesela tvojega odgovora.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije