Letos opravljam maturo in skrbi me da mature iz matematike nebi naredila, tako da sem šla malo pogledat kdaj je matura pogojno opravljena. vem da rabiš imeti 10% manj kot pa je za pozitivno oceno ter vse ostale predmete pozitivne in dva ocenjena z najmanj 3 torej me zanima ali ta dva predmeta sta lahko katera koli predmeta ali morata biti to ostala dva obvezna predmeta se pravi angleščina in slovenščina
hvala za vse odgovore in pomoč
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede pogojev za pogojno opravljeno poklicno maturo ti svetujem, da se za točen odgovor obrneš na tajnico ali tajnika poklicne mature na svoji šoli oziroma na šoli, kjer opravljaš poklicno maturo. Vsaka srednja šola ima osebo, ki je zadolžena za izvedbo poklicne mature in ti bo lahko podala pravilno informacijo glede tvoje situacije.
Pri vprašanju, ali morata biti predmeta, ocenjena najmanj s 3, ravno slovenščina in angleščina oziroma druga obvezna predmeta, ali pa sta to lahko katerakoli dva predmeta, je najbolje preveriti neposredno na šoli, saj boš tako dobila zanesljiv in uraden odgovor.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike
ma
matura
Pozdravljeni,
ubistvu opravljam splošno maturo in ne poklicno. Nevem če je pri tem kakšna razlika glede pogojno opravljene mature, do sedaj sem pogledala samo na ric ampak bom probala uprasati se tajnico mature na šoli. Vseeno hvala za odgovor.