Pozdravljeni,
zanima me če poznate kakšne centre oziroma osebe, ki imajo podporne skupine za mlade z motnjami hranjenja?
hvala
• Sv
Svetovalni svet
Pozdravljeni,
takšne skupine ponuja društvo Svetovalni svet.
Lep pozdrav,
Ss
• Ro
Rozica
Pozdravljena, ce iščeš pomoc lahko najdes na psihiatriji, tam je "društvo". Sicer pa ti pomagajo pri vsaki motnji hranjenja, za to ti priporocam, da poisces pomoc :)
Lp
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Seveda, po Sloveniji obstaja več centrov za podporo osebam z motnjami hranjenja. Najprej ti priporočam, da obiščeš osebnega zdravnika, ki ti bo lahko vir informacij glede primerne strokovne pomoči, obenem pa te bo napotil do pravega strokovnjaka v zdravstvenem sektorju.
Pošiljam ti tudi povezavo do iskalnice virov pomoči, v kateri lahko izbereš tvojo regijo, obliko pomoči, ki jo potrebuješ (motnje hranjenja) ter ciljno skupino. Tako boš videl, kje lahko poiščeš hitro pomoč:
https://www.zadusevnozdravje.si/kam-po-pomoc/mreza-virov-pomoci/
Sicer pa velja, da lahko pomoč iščeš v najbližjem Centru za duševno zdravje, v društvu Svetovalni svet in Svetovalnici za motnje hranjenja MUZA.
Želim ti, da si čim prej poiščeš pomoč, saj si zaslužiš zaživeti življenje brez motnje hranjenja. Iskanje pomoči je zelo pomemben korak na poti izboljšanja. Želim ti vse dobro.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije