Živjo,
sem dekle, ki že nekaj let trpi za obsesivno-kompulzivno motnjo.
OKM mi je vzela skoraj vse kar sem imela, zato sem zadnje mesece precej nesrečna. Sem zelo osamljena in brez prijateljev, zato iščem podporno skupino za mladostnike, ki imajo težave z mentalnim zdravjem.
Sem iz okolice Ljubljane, zato v poštev pridejo skupine, ki delujejo v Lj.
Če teh skupin ni, me zanima kam in na koga se lahko obrnem, da bi ustvarili kakšno skupino.
Hvala za odgovor.
Vse dobro.
Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za informacije, predlagam, da se pozanimaš in prijaviš v program: https://coolkids.si/mladostniki/
Ena opcija je preventivni program v Mladinskem zdravilišču na Rakitni.
V kolikor so kje odprte skupine v LJ, ki sprejemajo, pa še javimo naknadno. Sama lahko morebiti preveriš v Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov v LJ.
Imaš tudi klin. psihologa, zdravila (psihiatrinjo)?
Všeč mi je, da si asertivna, kako razmišljaš...
Dobro je najti povezavo tudi zunaj terapevtskih skupin - imaš kakšno vrstniško skupino? Prijatelje...
Smo na vezi,
Pozdrav
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka
ra
rabimpomoc
Živjo,
ne vem, ali coolkids pride v poštev zame, ker bom kmalu 19.
Drugače pa imam in psihiatrinjo in klinično psihologinjo, ampak bi mi morda prišla prav še podporna skupina.
Trenutno sem bolj osamljena, sicer imam eno prijateljico, ampak ji ne upam zaupati svojih misli, ker si nisva tako blizu.
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Julija Pelc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ja, pa imaš prav: Cool kids do vključno 17.leta.
izvedela sem, da so v Ljubljani na Inštitutu Neocortex še odprta vrata za sprejemanje novih članov v skupino za mladostnike od 15 - 25 let. Skupina je plačljiva, več je napisanega na njihovi spletni strani.
Kaj ponujajo Centi za duševno zdravje odraslih - pa ta hip nimam informacije - ali je kje morebiti ponujena tudi skupinska psihoterapija, podporna skupina. CKZ imajo programe za učenje boljšega sporijemanja s stresom, anksioznostjo.. (pa bi morebiti preverili pri svoji zdravnici/psihologinji ali vam to priporoča - več tedenski program v skupini).
Za študente (če boš šla kasneje v to smer in potrebovala podporo) ima skupino dr. Miloš Pavlović v ZD v ŠD Rožna dolina - Študentski ZD.
Pred časom je skupino razpisovala tudi Svetovalnica Psihopolonica (LJ). Bi morebiti kar preverila: https://www.svetovalnica-psihopolonica.com/kontakt
Klinična psihologija Dobnik ima skupine za mlade iz ločenih družin (če bi bila to tvoja življenjska okoliščina?).
Toliko lahko delim za danes. Ko dobim še kaj novega, dopišem.
Če lahko še skupaj mislimo in poiščemo kakšno informacijo zate, se kar javi. Prav tako, če boš želela in napisala kaj drugega.
Naj bo dan čim manj obremenjujoč.
P.S. Za družabništvo imajo lahko dobre delavnice, programe Mladinski centri, Mladi zmaji, Društvo Brez izgovora... tako slišim kdaj mlade, da pohvalijo ali Skavti in Taborniki. Pomembno je, kaj tebe pritegne. Se beremo...
ra
rabimpomoc
Pozdravljeni!
Najprej res hvala za odgovor.
Bom preverila pri vseh teh skupinah, ki ste jih navedli. Morda v ZD Ljubljana ne nudijo prav izključno podpornih skupin za mladostnike, tako da bom najprej preverila pri drugih, ki ste jih navedli.
Hvala tudi za predloge, kje lahko dobim družbo.
Vse dobro.