Kako naj recem starsem da se ne pocutim dobro v telesu in bi rada shujsala. Jaz sem ze ampak mi sevedno ni vsec videz, nocem jesti a me mama rini naj jem 5 obrokov. Visoka sem 160 cm in tehtam 43 kg. Shujsala sem za 4 kg in bi se do st 40 ali manj kako naj to recem mami.
• vi
vitka
živjo. Želim ti povedat da si ti odlična. Pač jaz bi rekla da ši še pred suha. Jaz imam tudi na nek način težave z hrano pa sem visoka 169 kil pa mam59 tko da. Lej probi po čas gledat na kej drugega.npr glej okoli sebe na druge al pa kej takega. Jaz si nisem upala kopalk obleč. Ker sem mislila da bom izpadla debilsko tko da. Zdaj pa ko gledam na kaj drugega mi je lažje. Pa še večkrat si reči da si fuuuul lepa in najboljša in take stvari ker če si boš to govorila boš možgane prepričala v to. Želim ti vse dobro????
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Draga mladostnica,
v tvojem sporočilu sem zaznala stisko, ki jo trenutno čutiš. Verjamem, da ti je težko, ker se v svojem telesu ne počutiš udobno. Mladostništvo je že samo po sebi zelo kaotično obdobje, ker prinaša ogromno sprememb, potem pa je še tukaj en kup družbenih pričakovanj o tem, kako naj bi ženske izgledale.
Čisto iz zdravstvenega vidika bi ti rada povedala, da nimaš preveč kilogramov, v resnici še nekoliko premalo. Vem, da te besede morda ne pomenijo veliko, ko se ne počutiš dobro v svoji koži, ker mora to prepričanje priti od tebe same. Kljub temu lahko vseeno poskusiš verjeti okolici, ko ti pravimo, da ti ni treba izgubljati še več kilogramov, saj se boš potem začela bližati meji telesne teže, ki bo nevarna tvojemu zdravju, česar verjamem, da si ne želiš.
Vem, da samo te besede ne bodo magično spremenile tega, da se ne počutiš v redu, zato te spodbujam, da vseeno govoriš s svojimi starši o tem, kako se počutiš. Želela bi si, da najdeš neko vmesno rešitev, kjer ne bosta ne hrana in ne tvoje telo postala tvoja sovražnika. Morda lahko poskusiš v svoj vsakdan vpeljati več gibanja - kak daljši sprehod ali pohod, tek ali drug trening, ki ti ustreza; poleg tega pa zaužij dovolj hrane. Zdaj, ko tvoje telo raste, potrebuje hranila iz različnih stvari, ki jih poješ; že samo tvoji možgani potrebujejo določeno količino, da delujejo normalno.
Morda lahko to omeniš v pogovoru s starši in se skupaj odpravite na kak sprehod. Tako boste tudi preživeli več dragocenega časa skupaj.
Povej mi, kakšne misli se ti porajajo ob branju mojega odgovora? Bi si želela, da morda najdeva kakšno drugo rešitev? Vem, da ni lahko živeti s temi občutki in sem tukaj zate, če bi želela deliti še kakšno misel.
Objem,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)