zdravo, ze nekaj casa imam fanta (leto in nekaj mesecev ) in sem pri njemu doma vsak vikend. v njegovi druzini se pocutim sprejeto in ljubljeno, kar se kot zelo ljubeca in tiha oseba tudi v svoji druzini nikoli nisem. moja mami in oci mi ljubezni ne kazeta pretirano (objemi, lepe besede) vecino casa je njuna pozornost na nasem psu in nimata interesa da bi cas prezivljala z mano in mojima sestrama. z ocijem sicer kdaj greva kam skupaj, in vem da me ima rad ampak vcasih se tudi iz njegove strani pocutim ne ljubljena. problem imam tudi s tem da neznam izrazati jeze, ta neizrazena jeza se nato pretvori v depresijo oziroma panicni napad, ki ga ze nekaj casa nisem imela saj jem antidepresive, se je pa v petek spet pojavil po dolgem casu. rada bi bila bolje, in vse delam za to vendar se kar ne morem izrazati jeze, v trenutku ko naj bi bila jezna se spleh ne zavedam da bi morala to custvo izrazati. velikokrat me prizadanejo besede ki sploh niso bile misljene slabo. ne zelim razmisljati tako kot razmisljam in zelim biti bolje. pri tem mi je bolj kot moja pomagala fantova druzina. razumejo me, so prijazni, in mi hocejo le najbolje. vsakic ko pridem k njim me vsi mocno objamejo in lepo spremejo. tega obnasanja doma nikoli nisem dozivela. objem dobim le za rojstni dan in obcasno od ocija ce kam gre za vec kot nekaj dni. mami mi je med panicnim napadom enkrat decembra rekla "vsi trpimo zaradi tebe" ker nisem morala v solo. zelo ju imam rada ampak nisem prepricana ce jaz njima pomenim toliko kolikor osebam v fantovi druzini. velikokrat tudi razmisljam ce je mami zares moja mami, ker mislim da prava mami nebi s svojim otrokom ravnala tako kot ona z mano. vsak teden komaj cakam petek da grem lahko k fantu. nevem kaj naj storim oziroma kako naj jima predstavim svoje obcutke.
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila razbiram, da ti je težko. V svoji družini se ne počutiš ljubljeno in sprejeto. Omenjaš, da z očetom kdaj kaj počneta skupaj, glede odnosa z mami pa praviš, da ti je med paničnim napadom rekla, da zaradi tebe vsi trpijo. Verjamem, da so takšne besede zelo zabolele. Bi mi lahko zaupala ali si ji to tudi poskušala povedati? Če želiš mi lahko tudi poveš kakšen je vajin odnos sicer.
Pišeš tudi, da ti mama in oče ne kažeta veliko ljubezni. Res je, da ljudje izražamo ljubezen na različne načine in do različne mere. Nekateri potrebujemo več pokazateljev, drugi manj. Si razmišljala, da bi jima povedala kakšne načine izkazovanja ljubezni potrebuješ ti? Omenjaš na primer objeme in lepe besede. Tudi proti koncu svojega sporočila sicer omenjaš, da ne veš kako jima predstaviti svoje občutke. Mi lahko natančneje zaupaš kaj bi jima želela povedati?
Veseli me, da se počuti sprejeto v fantovi družini. Mi lahko poveš kaj o tvojem odnosu s fantom? Se z njegove strani počutiš ljubljeno? Omenjaš tudi, da imaš dve sestri. Mi lahko zaupaš kako se razumeš z njima?
Postavila sem ti kar nekaj vprašanj, ker si želim čim bolje razumeti kako doživljaš stvari, ki jih opisuješ. Vedi, da ti ni potrebno odgovoriti na vsa. Morda si lahko izbereš tista, ki se ti zdijo trenutno najbolj relevantna in se dotikajo tem na katere se bi želela v najinem morebitnem nadaljnem dopisovanju bolj osredotočiti. Prav tako sem se najbolj osredotočila le na določene teme v tvojem sporočilu zaradi boljše preglednosti. Vabim te torej, da se najprej pogovoriva o tistih, ki sem jih naslovila z vprašanji nato pa še o paničnih napadih in, kot praviš, težavah z izražanjem jeze. V kolikor bi se želela najprej pogovoriti o tem mi prosim povej.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)