Zgubila sem mamo ko sem bila 11 in sem zacela z veliko zasvojenostjo z samo poskodovanjem zacela sem tudi z stradanjem in nasilo izbruhavati hrano nikoli mi ni blo moje telo vsec probala sem že vse a nikoli nem si vsec ko gledam svoje prijatelce kak so lepe pa suhe vedno sn bila tista smesna ampak debela prijatlca vedno sem samo polek gledla ko so fantje jih spraševali za snep al pa stevilko.sem pa tudi zacela kadit, kajenje mi pomaga pozabit na vse te stvari kk se pocutim in moje misli umiri me in lahko sem bol sproscena. Pa ko mi je en fant bil vsec sem si znjim pisala snepala vse mozno in govorila o tem vsem moji najboljši prijateljici a js nisn vedla da si je ona za mojim hrbtom z njim pisala da kak ga ma rada,ko sem koncno zvedla sn misla da se bom ubila in sem se tudi probala hotela sn si žile prerezat kr v tistem sn se pocutla naivno da nisn prej vidla pocutla sn se koda me je se edina oseba izdala, probala sem se že ubit 3 enkrat zarat tega drugic zarat smrti moje mame in 3 zaradi moje postave mojih mislih in pocutja.
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala, da si delila svojo zgodbo. Sprva ti izrekam globoko sožalje ob izgubi mame. Opisuješ težave z zasvojenostjo, motnjami hranjenja, nizko telesno samopodobo in nenazadnje tudi o samomorilnih mislih. Vidim, da si v življenju doživela ogromno bolečine in razočaranj. Že zelo zgodaj si se morala spopasti z izgubo in z občutki, ki so pretežki, da bi jih lahko nosila sama. Najprej mi prosim povej, če imaš kakšno osebo, ki ji lahko zaupaš? Omenjaš razmišljanje o samomoru in da si že 3x poskusila to storiti, kar je zelo resno in zaskrbljujoče. Kako pogosto razmišljaš o smrti oz. o tem, da te ne bi več bilo? Je to vsak mesec/teden/tu in tam/vsak dan? Kako dolgo že trajajo te misli? Kaj je tisto, kar te v tem trenutku najbolj bremeni? Menim, da bi bila v tvojem primeru NUJNO potrebna strokovna pomoč. Si morda svoje misli že zaupala kakšnemu strokovnemu delavcu (osebni zdravnik, psiholog, šolska svetovalna služba, psihoterapevt, skratka nekdo, ki mu lahko zaupaš)?
Vedi, da samomor ni, ne more in ne sme biti rešitev, saj so vsi izzivi, težave, ki si jim trenutno priča, začasni in rešljivi. Morda boš že danes dobila odgovor na situacijo, ki se dogaja v tebi in se boš bolje počutila. Zaupaj v svojo moč in potencial, ki je v tebi, da se bolečina zmanjša ali celo izgine. Odloči se za življenje. Sprejmi pomoč in podporo, brez pomislekov in sramu, saj si jo zaslužiš, točno takšna, kot si. V pojmu pomoč se skriva besedica MOČ, ki je znamenje poguma.
Kadar se znajdeš v stiski in razmišljaš o samomoru, o tem NUJNO obvesti nekoga, ki mu zaupaš in o tem odkrito spregovori. Lahko pokličeš tudi na telefon 01 520 99 00 (vsako noč, med 19. in 7. uro zjutraj). Svetovalci ti bodo po telefonu nudili zaupni pogovor in ti pomagali poiskati poti iz tvojih težav. Dodajam še dve telefonski številki, ki se jih lahko poslužiš, če boš v hudi stiski:
• TOM telefon (116 111 – vsak dan, od 12:00 do 20:00)
• Zaupni telefon Samarijan (116 123 – 24 ur na dan, brezplačno, anonimno)Toplo priporočam tudi ogled te spletne strani: https://zivziv.si/razmisljam-o-samomoru/
Vabim te, da razmisliš o tovrstni pomoči, saj ni potrebno, da tako veliko breme nosiš sama. V kolikor želiš, se lahko vključiš tudi v svetovalnico POSVET, kjer nudijo brezplačno podporo po celotni Sloveniji. Zberi pogum in jim napiši sporočilo za vključitev na e-naslov info@posvet.org.
Bolečina, ki jo nosiš v sebi, ne bo vedno tako močna, kot je v tem trenutku. Obstajajo ljudje, ki ti lahko pomagajo. Zaslužiš si, da te nekdo posluša, razume in podpre – brez obsojanja. Resnično ti priporočam, da se obrneš na strokovnjaka, ker ti lahko pomaga najti načine, kako zaceliti te rane. Tvoje telo ni nekaj, kar bi morala sovražiti. Ti si veliko več kot tvoja postava ali pomanjkljivosti, ki jih vidiš na sebi. Tudi, če se zdaj počutiš nemočno, si izjemno pogumna, ker si še tukaj in ker si zmogla deliti svoje občutke. Že to je velik korak naprej.
Prosim, zapomni si: tvoje življenje ima vrednost. Ti imaš vrednost. Še vedno obstaja upanje za lepše in boljše dni, korak za korakom. Nikoli nisi sama, tukaj smo zate, vedno. Kadarkoli lahko tudi na tem portalu napišeš svoja vprašanja, dileme in razmišljanja.
Želim ti vse dobro iz <3. OBJEM.
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij