zadnja 3 leta sem se zelo spremenila...zacela sem se zapirati vase in se sprijazniti s tem da vse pride in gre..starsi,pocutje o izgledu,sola...pocutim se odvecno za vse in sedaj tudi ce pravijo da sem premlada sem nasla nekoga ki me res razume...trenutno moj fant in z njim se lahko pogovarjam o vsemu. danes 21.3 sem starse uprasala ce bi lahko odsla v kino z njim, seveda nidem pricakovala odgovora (ja) in veckrat smo se po soli dobili za kar pa moji starsi ne vedo. zavrnili so kino in nekako ugotovili za moje dobivanje po soli, pocutim se spet zelo osamljeno. razumem da me zelijo zascititi vendar bi rada zazivela...
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si se v zadnjem času spremenila - da se zapiraš vase in se počutiš odvečno. Vendar si spoznala fanta, ki ti pomaga, te razume in se s tem počutiš veliko bolje. Verjamem, da občutki, ki si jih opisala niso bili najboljši in da ti druženje s fantom sedaj resnično pomaga. Ker se počutiš razumljeno in ker veš, da je nekomu mar zate. In verjamem, da te je zavrnitev s strani staršev glede obiska kina, dodatno potrla. Čeprav jih po eni strani razumeš in veš da ti želijo samo dobro.
Morda lahko poskusiš in se s straši pogovoriš, da jim bo bolj razumljivo kaj zate obisk kina sploh pomeni. Kako se počutiš v njegovi družbi in kako vajin skupen čas vpliva nate. Če starši še vedno ne bodo privolili pa lahko skušate najti nek kompromis, kjer boš ti dosegla to, da se boš družila s fantom, starša pa se bosta glede vajinega druženja počutila bolj sproščeno.
Stiskam pesti, da vam uspe najti dobro rešitev in da se boš zopet počutila bolje.
Vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije