ne vem kaj naj naredim res nimam pojma zadnje case se primerjam s katero koli zensko ki jo vidim na ulici ,oblacim se v najsirse majice kar jih imam ,da bi oblekla nekaj kar mi ne pokriva cele riti sploh nebi pomislila ,nespounim se nazadje ko sem brez sramu oblekla kopalke in sla na plazo, usi sorodniki mi namigujejo naj shujsam in prisezem da poiskusam shujasat ampak se zdi nemogoce res nevem kako lahko tako naprej
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Tinkara, pozdravljena.
V svojem sporočilu praviš, da se v svoji koži ne počutiš najbolj udobno, prav tako pa imajo o tvojem izgledu opazke tudi tvoji sorodniki. Predstavljam si, da se počutiš kar obupano in neprijetno.
Najprej bi ti rada sporočila, da se veliko deklet tvoje starosti (in tudi starejša) pogosto sooča s podobnimi občutki, kot jih trenutno doživljaš ti. Pa ne samo dekleta, tudi fantje - pravzaprav se vsak kdaj ne počuti najbolje v svoji koži. Naši občutki pa nujno ne odražajo resničnosti. Pogosto sami sebe vidimo v najslabši luči in smo svoji največji kritiki. Kritike naših bližnjih pa najpogosteje izhajajo iz dobrih namenov, ampak so izražene na slab način - kritike naših staršev do nas izhajajo iz njihove skrbi za nas, to skrb pa nezavedno sporočajo skozi negativne opazke.
Ne glede na opazke drugih, ki ti verjetno pridejo do živega, si izjemno in enkratno dekle, ki ima ogromno dobrih lastnosti. Si mnogo več kot le opazke, ki jih prejmeš od drugih in sebe. Sprejeti kompliment o sebi je običajno težje, kot sprejeti kritiko. Vendar je sprejemanje in ponotranjenje (kar pomeni, da v resnici tudi temu verjameš) komplimentov najboljša pot do izboljšanja lastne podobe. Zato te spodbujam, da vsak dan na list papirja zapišeš 5 stvari, ki so ti na sebi všeč in jih nato sama sebi na glas prebereš.
Sporoči mi, če ob tej tehniki opaziš kakšne spremembe. Na voljo sem ti, če še karkoli potrebuješ.
Pošiljam ti en velik objem.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)