Pozdravljeni!
že dlje časa iščem službo, ki ima malo višjo urno postavko, in sicer bi si želela delati z otroci ampak navem kje poiskati dobro službo (pregledala sem študentski servis in mjob in podobne spletne strani). Razmišljala sem, da bi mogoče delala v pisarni kot so klicni centri ali podobno ampak ne najdem nobene take službe, pri kateri ne potrebujem dodatnega znanja (npr. ples, računalništvo...)
Zelo bi bila vesela vašega odgovora,
Hvala!
P.S. napisala sem že eno vprašanje ... ampak imam še eno. Ko sem bila mlajša sem enkrat ali dvakrat želela poklicati na TOM telefon pa si nikol nisem upala... zanima me ali je možnost, da bi lahko delala kot tista, ki se oglasi in pomaga ljudem v stiski ali za to potrebujem neko profesionalno izobrazbo?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Najprej oprosti za pozen odgovor – odgovorila sem ti že prejšnji teden, a zaradi tehnične težave odgovor ni bil objavljen.Pišeš, da iščeš (študentsko) delo na področju dela z otroci, v klicnem centru oz. delo, ki ne potrebuje dodatnega znanja. Na študentskih servisih si dela že pregledala in ne najdeš ničesar, ki bi ti ustrezalo. Mislim, da si lahko ponovno ogledaš ponudbo študentskih del, saj prihaja poletje in menim, da bo v mesecu juniju objavljeno veliko različnih del. Mogoče lahko tudi pokličeš na svoj študentski servis in prosiš, da ti pri iskanju zate ustreznega dela pomagajo.
Če meniš, da na tvojem študentskem servisu ni dovolj zate ustreznih ponudb za delo, ti predlagam, da pregledaš ponudbe še na drugih študentskih servisih. Eden večjih v Sloveniji je e-Študentski servis: https://www.studentski-servis.com/studenti/
Ker bi rada delala z otroci, lahko mogoče kontaktiraš vrtec v svojem kraju in vprašaš, ali bi lahko pri njih opravljala študentsko delo. Nekateri vrtci tekom poletja včasih zaposlujejo tudi študente.
Zanimaš se tudi za delo svetovalke na TOM telefonu za otroke in mladostnike. Ponujajo prostovoljno delo, za katerega moraš prej opraviti izobraževanje. Tukaj je več informacij: https://www.e-tom.si/prostovoljstvo
Upam, da boš našla zase ustrezno študentsko delo!
mag. Katja Nastran, univ. dipl. psihologinja