Pozdravljeni!
napisala sem že eno vprašanje ... ampak imam še eno. Ko sem bila mlajša sem enkrat ali dvakrat želela poklicati na TOM telefon pa si nikol nisem upala... zanima me ali je možnost, da bi lahko delala kot tista, ki se oglasi in pomaga ljudem v stiski ali za to potrebujem neko profesionalno izobrazbo?
Lp!
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena!
Tvoj dodani zapis smo v uredništvu dodali k prejšnjemu, da bo dodeljeni svetovalki lažje odgovoriti. Odgovor boš tako kmalu našla tukaj.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Uredništvo
Katja Nastran

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš, da iščeš študentsko delo z malo višjo urno postavko ter na področju dela z otroki ali v klicnem centru, zanimaš pa se tudi za delo svetovalca na TOM telefonu.
Najboljši naslov za študentsko delo so študentski servisi. Mogoče je v mesecu maju še bolj malo ponudb za poletno delo s področij, ki te zanimajo. Vsekakor ponudbe pregeduj še naprej, mogoče jih bo v juniju več.
Če te zanima delo z otroki, lahko kontaktiraš vrtce v tvoji bližini in vprašaš, ali bi lahko pri njih delala s študentsko napotnico.
Če te zanima delo s šolskimi otroci, lahko preko študentskega servisa objaviš oglas za inštrukcije (če seveda meniš, da si dobra v poučevanju).
TOM telefonu se lahko priključiš kot prostovoljka, opraviti pa moraš tudi njihovo izobraževanje.
Več si lahko prebereš tukaj: https://www.e-tom.si/prostovoljstvo
Kako je s študentskim delom pri TOM telefonu žal ne vem, a predlagam, da jim pišeš in vprašaš.
Tu je nekaj mojih idej. Prepričana sem, da bi ti na študentskem servisu lahko pomagali najti primerno delo za tvoja zanimanja in želje.
Lepo bodi,
mag. Katja Nastran, univ. dipl. psihologinja