Pozdravljeni,
med počitnicami bi zelo rada delala kakšno počitniško delo, vendar 15 let dopolnim šele na sredini avgusta. Zanima me, če se kljub temu, da sem trenutno stara 14 lahko prijavim na počitniško delo.
Lep pozdrav!
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lepo je prebrati, da si zavzeta in si želiš med počitnicami delati! Žal te pri iskanju počitniškega dela preko študentskega servisa ovira tvoja starost, kot si že sama zapisala. Pogoja, da lahko delaš preko napotnice sta dva, in sicer: zaključena osnovna šola in dopolnjenih 15 let. Načeloma bi lahko pričela z delom sredi avgusta, ko boš že dovolj stara.
Po naši zakonodaji bi sicer lahko delala tudi pri 14 letih, a so možnosti omejene, hkrati pa je tudi postopek nekoliko daljši. Več si lahko skupaj s starši prebereš tukaj.
Še vedno pa lahko s starši poiščete drugačne načine, kako si lahko prislužiš žepnino - mogoče s kakšnimi domačimi opravili?
Želim ti, da ohraniš svojo delovno vnemo.
Imej lepe počitnice
Anja Jularić, mag. psihologije