Pozdravljeni! Počitnice so se začele jaz pa razmišljam, kdaj bom sploh imela kakšen dan čisto prost. Saj mi je vredu, če se mi med počitnicami veliko stvari dogaja ampak se mi zdi, da sem si letos izbrala preveč poletnih aktivnosti in mi sploh ne bo ostalo veliko dni, katere bom zares samo doma. V mescu juliju bom bila samo 1 teden prosta, saj grem na morje, na tabor, na oratorij in že ta teden sem bila na morju. Ampak to je samo julij. V avgustu bom verjetno odšla k prijateljem in sorodnikom na počitnice, sestrična pride na počitnice za 1 teden, družila se bom s prijatelji in potem bo kar naenkrat že konec. Pač zdi se mi, da imam letos zares preveč veliko stvari med počitnicami. Saj se vsake po svoje veselim, morda še najmanj tabora. Če bi se še enkrat odločila, se verjetno nebi prijavila. Saj ne da mi ne bi bilo všeč, ampak tisti teden bi se lahko odpočila, se družila s prijatelji in podobne stvari. Prosim, samo povejte mi, ali se vam zdi, da imam prepolne počitnice in če se bom naslednje leto morala prijaviti na manj stvari. Vem, da je to moja odločitev in da bom na koncu počitnic videla ali je bilo res preveč stvari, ampak nekaterih stvari se ne veselim iz takšnih in drugačnih razlogov. Priporočam se tudi za odgovore drugih, tudi ne samo iz uredništva, seveda pa so te tudi priporočljivi. Upam, da ste dojeli bistvo in da nisem bila v kakšnem stavku nespoštljiva.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ugotavljaš, da si letos izbrala preveč poletnih aktivnosti in ti ne ostane veliko dni, ko bi bila zares samo doma. Opisuješ, da se vsake aktivnosti po svoje sicer veseliš, če bi še enkrat razmislila, pa se na določene več ne bi prijavila. Predstavljam si, da te to obremenjuje in si želiš, da bi lahko v prihodnje počitnice preživela bolj umirjeno. Na vprašanje, ali imaš prenapolnjene počitnice, ti težko odgovori nekdo drug. Sama zase najbolje veš, koliko aktivnosti med počitnicami je dovolj zate. Razumljivo je, da si želiš nekaj dni preživeti tudi čisto brez urnika, doma. Vsem nam ustreza, da imamo kdaj tudi kak dan ali teden, ko nimamo v naprej vse planirano in se lahko dobro odpočijemo, umirimo. Tudi, če nam je med počitnicami kdaj malo dolgčas, to ni nič slabega – iz dolgčasa se namreč pogosto rojeva domišljija, ustvarjalnost. To so trenutki, ko lahko sami izbiramo, s čim si bomo zapolnili dneve in ko okoli nas ni vse polno dražljajev ter urnikov. Lahko si letos ob zaključku počitnic na kratko zabeležiš, kako si se počutila ob vseh aktivnostih, katere si želiš ohraniti in katerih nikakor ne. To ti bo pomagalo, da boš lahko prihodnje leto lažje izbrala aktivnosti. S tem, ko boš občutke zapisala, jih ne boš pozabila.
Če se ti porodi še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Upam, da boš kljub natrpanemu urniku preživela veliko lepih poletnih trenutkov in da se boš odpočila.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije