Koliko se splača iti na plesno gimnazijo v primerjavi s tem da greš na navadno gimnazijo ali na neko drugo šolo in zraven treniraš ples? Nekateri pravijo da se na plesno ne izplača in da raje greš na neko drugo šolo in zraven treniraš ples? Da če itak že treniraš s plesno gimnazijo ne pridobiš toliko plesnega znanja tako nekako. Ne vem če je to res. Koliko plesnega znanja pridobiš na plesni gimnaziji? Se mogoče da vzporedno vpisati da si na neki drugi šoli in tja samo na strokovne predmete hodiš? Je to prenaporno in prezahtevno, vzporeden vpis?
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
plesna gimnazija je enaka vsem ostalim gimnazijam, torej se zaključi s splošno maturo. Kot pa že pove ime, pa je na plesni gimnaziji nekaj strokovnih predmetov, vezanih na ples. Dijaki torej pridobivajo zraven splošnega, še plesno znanje.
Morda je pomembno omeniti, da je za vpis na plesno gimnazijo treba uspešno opraviti sprejemne izpite.
Za vse podrobnejše informacije glede vzporednega vpisa pa bi ti svetovala, da se obrneš na šolsko svetovalno službo šole, kamor bi se rada vpisala.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike