Zanima me plesna gimnazija. Katere predmete imaš lahko na maturi, tudi naravoslovne? In kaj je razlika če bi hodil na navadno gimnazijo in zraven še ples treniral? Je možno samo strokovne izpite narediti na njej?
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Strokovne gimnazije, med katere spadajo tudi umetniške gimnazije, imajo na račun strokovnih predmetov nekaj manj splošnoizobraževalnih predmetov. Najbolje, da na spletni strani šole preveriš njihov predmetnik.
Odločitev med plesno gimnazijo ali "navadno" gimnazijo je odvisna od tega, kakšni so tvoji cilji v zvezi s plesom. Na plesni gimnaziji bi se na plesnem in motoričnem področju gotovo še dodatno razvijala in napredovala, najverjetneje bi pa svoje redne popoldanske treninge tudi ohranila ... Posvetuj se tudi s svojimi mentroji na plesnem področju.
Načeloma lahko na maturi opravljaš katerikoli predmet; če ga ne izvaja tvoja šola, lahko tudi na kakšni drugi gimnaziji. Je pa res, da je težko nadoknaditi snov štirih let, če predmeta nimaš pri svojem rednem pouku.
V obeh primerih na koncu opravljaš splošno maturo, ki odpira vrata vseh študijskih programov. Predlagam ti, da primerjaš predmetnike, urnike, razmisliš o usklajevanju plesa s šolskimi obveznostmi ... Poskusi si predstavljati, kako bi potekalo tvoje življenje v enem in drugem primeru - tako se boš gotovo lažje odločila.
Želim ti pravo odločitev zate in te lepo pozdravljam.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja