hej! Pac js ne vem zaka morjo bit u soli plesne. Men je ful neprijetno pa vsak torek k jih mamo se zjokam. Sem ni nc tko narobe sam neznam in je obup
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kolikor vem, same plesne niso obvezne. Udeležijo se jih tisti, ki to želijo.
Zavedati pa se moraš, da v življenju je veliko situacij, ki jih ne boš znala ali obvladala. Najlažja rešitev je da pobegneš. Najtežja pa, da se s situacijo soočiš. Vse situacije niso vedno prijetne, vendar se lahko skozi njih veliko naučimo.
Poskusi spremeniti način razmišljanja. Zapiši si stvari, ki ti pri plesnih niso všeč. Nato pa zraven vsake situacije napiši, kaj pa je vseeno pozitivno.
Npr.: Plesne mi niso všeč, ampak imam tam prijatelje s katerimi se rada družim. Mogoče mi ne gre najbolje, vendar sem se pripravljena (na)učiti. Mogoče res v plesu ne boš najboljša, se pa moraš zavedati, da si v to vložila veliko truda in energije. Ko ti bo uspelo, boš lahko nase zelo ponosna, da nisi obupala.
S trudom se da marsikaj. Potrebna je samo volja.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije