Zivjo! Vprasal bi le kaksen je postopek ce bi rad plesal z svojo punco ki je isti letnki vendar na drugi soli. Ali bi lahko plesala skupaj, bova morala na eni soli/obeh? Hvala
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
kolikor vem je možno da na maturantskem plesu plešeš s tako imenovanim zunanjim plesalcem. V tem primeru bi tvoja plesalka hodila na vaje tvoje šole in ti na vaje njene šole, saj se oblikujejo formacije po 4 in morata tako hoditi na plesne vaje obeh vajinih šol.
Priporočam da to željo ko začnete z vajami sporočiš plesni učiteljici da bo s tem seznanjena. Še bolje je da plesno šolo prej kontaktiraš in vprašaš ali je to možno in če je v tem primeru kakšen poseben postopek.
Lep pozdrav
Urška Koštomaj, mag. psihologije