Zdravo. Moji starši so proti temu da bi trenirala ples ob drogu, ker se jim zdi da s tem postaneš striptizeta in imajo to asociacijo ob tem. Kako jih prepričam da to ni to ali koliko je trening plesa ob drogu res s tem povezan?
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če te prav razumem, bi si želela trenirati ples ob drogu, a so tvoji starši proti temu, ker se jim zdi, da bi tako postala striptizeta. Ti bi jim rada razložila, da ni tako in te zanima, kako to narediti in koliko bi bilo treniranje plesa ob drogu s tem res povezano.
Morda bi bilo na začetku najboljše raziskati razliko med plesom ob drogu in striptizom, da bi lahko tako staršem razložila, v čem se to dvoje razlikuje in kaj sploh je ples ob drogu. Morda lahko za več razlage pogledaš na spletnih straneh tistih, ki se s tem ukvarjajo in jim morda tudi napišeš e-mail po dodatni razlagi. Verjamem, da ti bodo z veseljem odgovorili in dali še več informacij.
Kot sem zasledila, pa gre v osnovi za vrsto umetniškega plesa, kjer se izvaja različne plesne, estetske in gimnastične prvine. Zahteva gibčnost, vzdržljivost ter fizično moč in se ga da naučiti s pravo mero motivacije. Plesalke, ki trenirajo ta ples, ga skušajo prikazati profesionalno in umetniško, kar pa ni povezano s cenenostjo in negativnim priokusom striptiza. Morda pa je res najboljše, da njih kontaktiraš in povprašaš, saj ti lahko bolje pomagajo ter odgovorijo na vprašanja.
Upam, da najdeš svoje odgovore in da se bo tudi s starši dalo pogovoriti ter najti skupno rešitev.
Vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Uo
UoO
Moji starši vedo da je to šport. Samo zaenkrat recimo to ni prepoznan kot olimpijski šport kot nekateri drugi športi. In da večina trenirajo ženske, nekatere tudi precej ker bi svoj seksapil rade izboljšale, svojo hoho v petah itd. Da je še precej ta šport s seksualnostjo povezan?
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pogledi na različne športe so različni in prav tako razlogi, zakaj se nekdo odloči za določen šport. Morda je najboljše, da se o tem pogovoriš s starši in tudi s tistimi, ki se s tem ukvarjajo, saj imajo več znanja in informacij.
Lep pozdrav,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije