Zivjo js mam ful rada alkohol pa ful rada pijem alkohol ampak me je pred starsi zelo sram piti in nocem ampak ko sem sama pa ful pijem itak nevejo doma.zelo me bo sram ko se bom na žuru napila in me bosta mama in tata videla.zakaj me je sram?in kaj si bosta mama in tata mislila ko me bosta tako videla?
• Ke
Kekec
Vsakega je lahko sram
• Al
Alko
Pa ali mi mislite kdaj odgovoriti
• Uredništvo
Petra Tratnjek
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na odgovor. Žal je svetovalka, ki smo ji poslali tvoje vprašanje odsotna in smo zdaj vprašanje preusmerili k drugi svetovalki, ki bo nanj v kratkem odgovorila.
Lep pozdrav iz uredništva -
#Tosemjaz
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na svetovalnico. Prav tako se opravičujem, da si tako dolgo čakala na odgovor.
Pišeš, da imaš zelo rada alkohol in ga piješ ko si sama. Starši za to ne vedo in sedaj si v skrbeh, kako se bosta odzvala mama in oče, ko te bosta videla na žuru pijano. Razumljivo je, da ob vsem tem občutiš sram in dvome, saj ti je pomembno, kako te vidita in dojemata starša. Verjamem, da te je strah, ker nisi prepričana kako se bosta na to odzvala po drugi strani pa te mogoče skrbi tudi to, da bi ti skušala prepovedati pitje alkohola v prihodnje. Sprašuješ se tudi, kako se bosta odzvala. Na žalost točnega odgovora na to vprašanje ne poznam, ker je odgovor odvisen od različnih dejavnikov. Ker si v skrbeh glede njunega odziva, bi si mislila, da bi se na tvojo vinjenost odzvala z zaskrbljenostjo. Prepričana sem, da ti želita le najboljše in pitje alkohola je nekaj, kar zdravju škoduje.
Omenila si, da veliko piješ, ko si sama. Glede na tvojo starost in zapis bi ti svetovala, da se o tem pogovoriš z nekom odraslim. Za začetek sta lahko to starša, v kolikor pa se ne počutiš kot da bi si želela o tem govoriti z njima, se lahko obrneš tudi na šolsko svetovalno službo. Kot sem že napisala, je pitje alkohola za naše zdravje (tako fizično kot tudi psihično) škodljivo. Ker si sama v letih, ko se še v veliki meri razvijaš in odraščaš, lahko ima pitje alkohola še večje posledice za tvoje delovanje v odraslosti oz. življenju na sploh. Zato te resnično spodbujam, da se obrneš na nekoga, ki te bo znal usmeriti pri razmišljanju o tem zakaj v pitju alkohola uživaš ter kako se ob tem počutiš. Smiselno bi bilo, da ugotoviš kaj je vzrok za tvoje vedenje in kateri so bolj zdravi načini za spoprijemanje.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije