Vsebina je skrita.
Uredništvo
Pozdravljena,
prejeli smo tvoje pismo. Hvala, ker si nam zaupala svojo stisko.
Poskrbeli bomo, da kmalu prejmeš odgovor svetovalke.
Tukaj smo zate.
Uredništvo #Tosemjaz
al
all
Pozdravljena,
Poskrbeli bomo, da kmalu prejmeš odgovor svetovalke.
Tukaj smo zate.
Uredništvo #Tosemjaz
Ne zmorem več, prosim hitro!!
Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Draga All,
zahvaljujemo se ti, ker si zbrala dovolj moči in se odločila poiskati pomoč.
Prosim te, da mi nekoliko bolj podrobno razložiš situacijo, v kateri si se znašla. Kako razmišljaš o sebi, kateri dogodki so zate obremenjujoči? Katere so tvoje moči, ki si jih do sedaj uporabljala za reševanje problemov, težav? Kdo ti je pri tem do sedaj pomagal? Kdo bi te vse pogrešal, v kolikor bi zaključila svoje življenje? Kako razumeš odnos s terapevtko, zdravniki? Kako z družino?
Zapisala si, da že 3 dni pišeš poslovilno pismo. Imaš tudi že jasno izdelan samomorilni načrt?
Draga All, predlagam, da greva/gremo v smeri reševanja pomoči počasi in skupaj. Dovoli, da te vodimo. Se strinjaš? Zapisala si, da imaš podporo zdravnika in medikamentozno terapijo. Zdravnik, psihiater je primeren naslov, da mu čim prej, takoj, sporočiš svoje namere, občutke, razpoloženje. Tudi o pisanju poslovilnega pisma je zelo primerno govoriti in nasloviti. Verjamem, da te je strah, tudi zaradi hospitalizacije. Težko ti obljubim kaj bi se lahko, bi se moralo zgoditi v pogovoru, po pogovoru s psihiatrom. Vem pa, da je pomembno, da je tvoj glas slišan in da skupaj iščemo pomoč. Bi bil v tej situaciji lahko sogovornik nekdo z družine, mogoče širše? V kolikor še ne zmoreš sodelovanja s psihiatrom, te prosim, da pokličeš na eno izmed oblik pomoči:
TOM telefon
Vsak dan od 12. do 20. ure.
Telefon: 116 111Psihiatrična klinika Ljubljana - Klic v duševni stiski
Vsako noč med 19. in 7. uro.
Telefon: (01) 520 99 00Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik
24 ur na dan.
Telefon: 116 123Dežurni zdravnik v najbližjem zdravstvenem domu ali reševalno službo (112).
Urgentna psihiatrična ambulanta v Centru za izvenbolnišnično psihiatrijo (CIP) v Ljubljani (Poliklinika, Njegoševa 4, Ljubljana)
Ordinacijski čas: od ponedeljka do petka, od 8.15 do 14.45.
Telefon: (01) 4750 685 - od 8. do 12. ure
Spletna stran: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-izvenbolnisnicno-psihiatrijo/Enota za adolescentno psihiatrijo v Centru za mentalno zdravje (CMZ) v Ljubljani (Grablovičeva 44b, 1000 Ljubljana)
Telefon: (01) 5874 955 ali (01) 5874 942
Spletna stran: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-mentalno-zdravje/enota-za-adolescentno-psihiatrijo/Poskušajva ostati tukaj in zdaj ter iskati stvari, ljudi, dogodke, ki so ti zdaj lahko v pomoč, v tej stiski in imajo zate pomen. Poskusi
Ob tem pa se zavezujeva k življenju do naslednjega pogovora. Velja?
Pošiljam ti močan objem in čakam na tvoj odgovor.
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja
So
Somebody
Hej,
Ne vem sicer kakšna je tvoja situacija, ampak vedi, da nisi sama v tem. Tudi jaz sem se tako počutila, a sem nekako zmogla ta korak, da sem pisala osebni zdravnici. Potem so me hospitalizirali na eioap. Realno ni tok bad, pa res dobiš pomoč, ki jo rabiš, pa še ful je lažje, ker si z vsemi tam na istem in so ti lahko res v veliko podporo. Drži se. Želim ti vse dobro, ker vem kako je to.
al
all
Hej,
nekaj je slo narobe in ne vem ce je moj odgovor poslalo, zato bom na hitro se enkrat napisala. Najprej hvala somebody za tvoje sporocilo, zelo sem vesela, da ti je ratalo priti iz tega tezkega obdobja. Tudi jaz sem bila hospitalizirana, vendar na gorenjskem, kjer ti dajo samo zdravila, nismo pa delezni nikakrsne pomoci s strani psihologov, nobenih pogovorov. Z družino se ne razumem najbolje, moja psihiatrinja in psihoterapevtka vesta za te tezave in kako resna je situacija, a vendar ne naredita nic. In ja imam celoten nacrt za samomor in tudi to onedve vesta, a nism slisana, ne cutita moje bolecine, zdi se mi da me ne jemljejo resno in zato me ne hospitalizirajo, ampak moja bolecina je neznosna, zato si bom vzela zivljenje. Sicer ne vem kako je v ljubljani, a jaz si ne zelim iti v polje, saj sem stara vec kot 18 in zame ni moznosti da bi sla na otrosko psihiatrijo, ki vrjamem da je veliko boljse kot polje. Lep pozdrav, all
Uredništvo
Barbara Stožir Curk
Odgovor svetovalke:
Draga All,
prejela sem tvoj odgovor. Zanj se ti zahvaljujem. V tem času ti je pisala še vrstnica in s tabo podelila svoj pogled na situacijo. Zelo podporno.
Razumem, da si se znašala v zate zelo obremenjujoči situaciji. Poskušajva korak za korakom. Psihična bolečina je močna in občutek imaš, da te ne jemljejo resno tako tvoja psihiatrinja kot psihoterapevtka. Predlagam ti, da se z njima zelo iskreno pogovoriš in poveš za konkreten samomorilni načrt, za poslovilno pismo. Verjamem, da si bosta obe vzeli zate čas. Prosim te, da ne poskušaš razmišljati o tem, kaj se bo zgodilo, kako te bodo poslali v Polje itd. Tega pravzaprav ne veš. Ostaniva tukaj in zdaj.
Povej mi kaj ceniš pri sebi, katere so tvoje moči, ki so ti že dosedaj pomagale pri razreševanju težav, problemov? Kaj te veseli, imaš kakšno interesno dejavnost? Pomisli s kom pa se vendarle lahko pogovarjaš, s kakšno prijateljico, sorodnikom?
Na To sem jaz smo ti na voljo, lahko nam pišeš tudi direktno v uredništvo. Vabim te, res iskreno, da poskusiš poklicati na eno izmed točk pomoči, ki sem ti jih posredovala v predhodnjem poročilu.
Ostajava na vezi in zavezani k življenju do naslednjič. Čakam na tvoj ponoven zapis.
Velik objem,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja