pozdravljeni
Star sem 15 in mam pirsing v popku. Pirsing sem si naredu v salonu ker to delajo in ko je mami zvedla za to ni bila prav nič vesela. prav drla se je name in ves  čas ponavljala da je razočarana nad mano. ati mi je pa reku da je to moje telo in da naj se sam odločam kaj hočem in kaj ne. Ampak zdaj ne vem kaj naj naredim z mami saj zdaj ne govori več z mano od takrat ko me je nadrla prej sva se pa vedno dobro razumela. Sem že skušal popraviti situacijo a nikakor ne gre.
Hvala za odgovor
• Li
Lila
Živjo
Mogoce ti lahko pomagam saj sem naredila podobno
V 8 razredu sem si sama brez da bi kdo vedel naredila pirsing v usesu sicer moji starsi niso bili tok zelo jezni ti pa predlagam da svoji mami poves kaj "cutis" oz. se pogovoris z njo.
Lpppp
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če prav razumem, si si dal narediti pirsing v popku in o tem predhodno nisi obvestil staršev.
Pohvalno je, da si si pirsing naredil v profesionalnem salonu - mnogi se tega lotevajo sami doma in to lahko pripelje do hudih neprijetnih posledic, od vnetja rane do ostalih hujših zadev.
Praviš, da sta se z mamo sicer dobro razumela, sedaj pa je zaradi tega nad tabo razočarana in s teboj ne govori. Verjamem, da je to boleče in težko, a vseeeno se še naprej poskušaj pogovoriti z njo. Morda jo lahko vprašaš, zakaj je zaradi pirsinga tako razočarana, kakšna so njena pričakovanja glede tebe in tvojega telesa; kaj meni, da je sedaj drugače, ker imaš pirsing. Morda lahko začneš s tem, kako te boli, ker sta imela vedno dober odnos, sedaj pa se več ne pogovarja s tabo.
Vsekakor upam, da ti uspe, razočaranje je eno od silovitih čustev, ki pa s časom prav tako bledi in verjamem, da bo tvoja mama kmalu spet videla vse tvoje pozitivne lastnosti, kljub pirsingu v popku.
Imej kar se da lepo poletje.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja
• Pu
Punca123
Živjo,
pisem vam ker me zanima kako naj mami prepricam da mi dovoli da si naredim nose pircing. Stara sem 17 let. Preprecujem jo ze 2 ali več mesecev. Preprecujem jo tako da posiljam slike zensk, ki imajo ze narejen pircing, ko je moznost omenim da si to zelo zelim in da bom naredila kar koli da ga dobim. Nekaj casa je govorila ne sedaj pa da bo videla ce bo moje spricevalo dobro NASLEDNJE LETO. Ne dvomim v to da bi imela slab uspeh, problem je da ne moram cakati do naslednjega leta saj si to zeloo želim. Ali je sploh kaj kar lahko se naredim?
LP
• Uredništvo
Katarina Šepetavc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da si želiš pirsing v nosu in ne veš, kako naj prepričaš svojo mamo, da bi se s tem strinjala. Če sem prav razumela, se o tem z mamo že kar nekaj časa pogovarjaš, in na začetku je bila mama striktno proti, sedaj pa že govori, da bo premislila o tej ideji, če bo tvoje spričevalo uspešno naslednje leto.
Po moje si na pravi poti - le v nekaj tednih si uspela  priti iz strogega "ne" do neke vrste obljube o nagradi, če se boš potrudila. Glede na to, da praviš, da si pirsinga zelo želiš, je nanj vredno počakati. Včasih pač vsega ne moremo dobiti takoj, ko si to zaželimo, in prav je, da te tvoja mami nauči tudi tega. 1 leto res ni dolga doba, v tem letu boš dozorela in, kdo ve, morda si boš konec šolskega leta namesto pirsinga v nosu zaželela kakšne druge nagrade.
Vsekakor menim, da bo dobro, da poslušaš mamin nasvet in s pirsingom počakaš do naslednjega leta. Boljše je malo počakati kot tvegati nesoglasja z mamo.
Želim ti lep preostanek poletja in uspešno šolsko leto.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja