zivjo, pism ker rabm nasvet in res nevem kaj narest... pac prejsnji tedn sm bla pr prjatlci na zabavi in je bla tm tut ena punca k sm jo ze veckrat vidla tko ful je lepa pa kul sam se nikol nisva prou spoznale no cez vecer sva se pol ful ujele pa pogovarjale res je cudovita in na konc je biu tut makeout session? pac res nevem kako mi je to ratal haha
no od takrt si piseva pa mele sva tut plans da bi se kdaj same dobile ampk zdej res nevem kaj bi... pac sla mi je mami cez telefon in je use ugotovila in je cist znorela kaj mi je pa da use delam za pozornost pa da mi nikol niso ble usec punce pa da je samo faza pa bom cez 10let use obzalovala k bom hotla tipa pa da ce sm res bi nj usaj izberm da bom s tipom pac kr neki pase cist sm bla sokirana sj sm vedla da je verna ampk vedn je rekla da ni homofobicna pa kako je treba use spostovat pac idk kaj ji je?
pac js ze od kksne 11.leta razmislam sam nikol nism bla cist zihr zdej pa spet nism kr kaj ce sam hocm bit kt ona ne pa da bi bla z njo? pac sj sm lowkey obsedena z njo ze cel tedn skos sam o njej razmislam ampk sj je tko tut k komi cakam da vidm frendico al pa k mam faze pa sm ful navdusena nad kksno serijo (mam diagnozo adhd in je to kao simptom da mam fiksacije). pac sam moja sestra je vedla za to in res nism hotla povedat nobenmu doklr nism zihr. sj mi je mami obljubla da nobenmu ne bo povedala (pomoje jo je tut sram pa upa da me mine ngl) ampk se useen sm ful jezna kr mam mal obcutk da ce res neham si pisat z njo pol s tem nekak priznam da nc ni blo pa da je bla sam faza ampk po drugi strani kaj pa ce je?
no res nevem kaj bi pa tut ce ne upostevam mami pa pol dejansko kj bo iz tega res nocm njej tega narest da bi mogla pol srecat moje starse pa se ukvarjat z mojo druzino k tut najbrz nebi mel prevec pozitivne reakcije pa bi mene/njo skos zbadal. Pa strah me je da bi me ona pustila zarad moje druzine kar cist stekam ampk se useen nocm da bi sploh ratala taka situacijapa tut ne zasluz si da bi jo skrivala pred usmi
aja pa cist mi je to sf*** odnos z mami tko usakic k se pogovarjava vem da razmisla o tem nekje v ozadju pa ful je bl zadrzana pa skos je neki napeta pa me gleda s takim zaskrbljenim pogledom kt da je z mano neki narobe ceprov je skos prej govorila kok sm supr hcerka pa da me ma rada pa da je ponosna name sam ful mi je bedno pa nocm da mi me se ostala druzina zacela tko gledat ni fer
vem da je velik ampk res sm hvalezna ce kdo odgovori
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala za tvoje sporočilo. Popolnoma razumljivo je, da te je situacija, v kateri si se znašla, zmedla in prinesla vprašanja, katerih si do sedaj še nisi postavljala.
Spolna privlačnost je lahko nekaj zelo fluidnega in ima v sebi mnogo odtenkov. Vsekakor ni nič narobe s tem, da razmišljaš o tem, da bi bila mogoče s punco, da ti je všeč in da te privlači. Osebe se s podobnimi vprašanji soočajo v zelo različnih obdobjih življenja. Nekateri že v otroštvu, spet drugi kot odrasli. Kar je popolnoma okej in nič nenavadnega. Pride oseba, ki nas "sezuje" in lahko postavi vse, kar mislimo, da vemo o sebi, na glavo.
Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš ter razmišljaš o tem, ali te druga oseba mogoče privlači ne glede na spol. Privlačnost je širok pojem, ki zajema tako telesno privlačnosti kot tudi romantično privlačnost. Nekatere osebe nas lahko privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično. Pomembno je, da se z definicijami ne omejuješ, si pustiš dovolj prostora, da poslušaš sebe in svoje občutke ter ob tem odkrivaš, kdo ti je všeč. Za to si lahko vzameš čas. Spolna usmerjenost je hkrati nekaj fluidnega in se tekom življenjskih obdobij lahko spreminja. V nekem obdobju so ti lahko všeč različne osebe ne glede na spol in to je ok. :)
Kar se tiče staršev pa njihovo homofobno vedenje pogosto izhaja iz nepoznavanja ali napačnega poznavanja te tematike. To je žal še zelo pogosto, saj vse_i odraščamo v družbi, v kateri večina predvideva, da obstajata samo dva spola in da so vsi ljudje heteroseksualni.
Žal mi je, da trenutno s strani družine nimaš podpore, ki jo potrebuješ. Starši so polni (nezavednih) pričakovanj v zvezi s tem kakšen naj bi njihov otrok bil, kar je lahko pripeto tudi na spolno usmerjenost in/ali identiteto, posledično pa se ob razkritju otroka lahko odzovejo neprimerno. Sčasoma po navadi svoje otroke lažje sprejmejo in podpirajo. Tudi oni potrebujejo nekaj časa, da se pri sebi srečajo s tovrstnimi temami, o katerih verjetno prej niso veliko razmišljali.
Verjamem tudi, da te skrbijo tudi prihodnji odzivi staršev. Imaš občutek, da je kdo od družinskih članov bolj podporen? Če ja, se lahko poskusiš najprej pogovoriti z njo_njim. Na pogovor z njimi se lahko tudi pripraviš (z iskanjem primernega settinga, pripravo stavkov.). Če bi pri tem potrebovala podporo se vedno lahko obrneš tudi na našo svetovalnico: svetovalnica@legebitra.si. Če te zanima še karkoli pa lahko s pogovorom nadaljujeva tudi tukaj.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. študij
svetovalnica Legebitra