V srednji šoli se splača hoditi k pevskemu zboru ali je poleg šole to prevelika obremenitev potem? Ker tudi hodiš na razna tekmovanja in vse to. V osnovni sem hodila vseh 9 let.
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na tvoje vprašanje ni enoznačnega odgovora, saj je za vsakega posameznika drugače. Če si sedaj že hodila k pevskemu zboru in v tem uživala ter si želiš peti še dalje, potem ti to seveda priporočam, saj ti bo lepo popestrilo srednjošolsko izkušnjo. Vprašaj se tudi, kako si obvladovala zahteve šole sedaj, ko si hkrati hodila k pevskim. Ti je šlo vse v redu? Si se kdaj počutila, da ti pevski zbor vzame preveč časa?
Če ni bilo težav, ne vidim razloga, da se ne udeležiš tudi dalje. Še vedno pa lahko poskusiš tudi za krajši čas in potem vidiš, ali ti pevski zbor ustreza ob vseh ostalih obveznostih na srednji šoli.
Veliko sreče,
Patricija Knez, mag. psihologije
Pv
Pvc
V osnovni sem hodila gudi v glasbebo solo ampak sem jo pustila. Starsi so bili zelo razocarani. Rada sem hodilak pevskim in na drzavnem tekmovanju smo dosegli priznanje. Ceprav moji starsi so bili mnenja da je to premalo od zunajsolskih dejavnosti in to se ni nic?
Uredništvo
Pozdravljena,
kot je odgovorila svetovalka zgoraj, moraš sebe vprašati, v čem se dobro počutiš in kaj od zunajšolskih obveznosti še lahko obvladaš.
Starši lahko od tebe pričakujejo marsikaj, vendar si potem ti tista, ki bo šla čez te izkušnje, zato sta tvoja odločitev in počutje tu pomembnejša (kar se tiče glede prostočasnih aktivnosti seveda). Če je zate pevski zbor dovolj, potem je to tvoj odgovor.
Prijazen pozdrav iz uredništva