Oj, mene zanima kako se lahko naučim peti. Stara sem 13 in ko pojem fušam (ne fušam zelo ampak toliko da se mi zdi kar motece). Rada bi znala lepo peti ker v petju res uživam. Ker fušam si ne upam niti iti v mladinski pevski zbor v soli ker sem slisala da je ucitelj tiste ki fušajo vrgel ven iz zbora.V šolo petja NE bom hodila ker nimam dovolj casa zaradi sole in drugih obveznosti. Ali imate kaksen nasvet ali trik kako se lahko naucim petja?
Hvala in lep pozdravcek -
Pe
PetjeHobi
Meni je zelo vseč Akademija za glas v Domžalah. Učijo ne glede na izkušnje ali fušanje. Pri njih je važna ljubezen do glasbe in volja. Imajo tudi večere za nastopanje. Ponujajo ure z učiteljem v živo ali na daljavo ali pa prav spletni tečaj od doma. Lahko poskusiš pri njih.
Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
vsekakor bi bilo najboljše, da se vpišeš v šolo ali pa vsaj v kak pevski zbor, kjer bi dobila povratno informacijo, možnost popravkov in nasvete kako se izboljšati.
Tudi učenje na daljavo, ali pa individualne ure, ki jih je predlagal nekdo pred menoj, se mi zdijo dobra ideja, sploh če ti je neprijetno peti pred množico ljudi.
Vsekakor se lahko poskusiš naučiti sama, s pomočjo napotkov in posnetkov iz spleta, ali pa s pomočjo prijateljev, družine, vendar menim, da tako ne boš dobila ustrezne povratne informacije o napredku. Na spletu imaš zagotovo tudi kakšne napotke kako trenirati glas, kakšne vaje lahko delaš in podobno.
Vse dobro.
Barbara Plazar, mag. profesorica pedagogikeCitiraj