Zdravo!
Sem gimnazijka in hodim v 3.letnik. Zaradi zdravstvenih težav nisem bila v šoli že 2 meseca. S šolo bomo sedaj sklenili pedagoško pogodbo, zanima me kake so sploh možnosti šolanja. Ali je možno da se prepišem v drug razred sredi šolskega leta ali lahko to naredim šele na koncu šolskega leta oz. začetku naslednjega?
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da ti je zdravstveno stanje prekinilo klasično šolanje. Super je, da ste uredili pedagoško pogodbo. To pomeni, da boš imela prilagojeno ocenjevanje, ki bo verjetno, glede na stanje, potekalo na daljavo, prilagojeno bo verjetno tudi število ocen, ki jih moraš pridobit in pa morda boš imela tudi manj snovi. Vse to je odvisno seveda, kako se boste dogovorili.
Ne razumem, glede prepisa v drug razred, a misliš v paralelko? Načeloma bi se lahko prepisala v paralelko sredi šolskega leta, če je v razredu prostor in če se učitelji strinjajo. Povprašaj pri šolski svetovalni delavki.
Želim ti na prvem mestu zdravja, da boš čim hitreje okrevala in pa zraven tudi, da boš čim lažje uredila šolo.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike