Pozdravljeni!
Jaz imam nekaj vprašanj, ki jih moja svetovalna delavka ni znala dobro odgovoriti v zvezi z študijem. Torej, zanima me:
1. Če mi letos ne uspe priti na študij psihologije, saj ima preveliko omejitev (sem torej zavrnjena), ali bo bonus za 2 vpisa odvzet od mene ali ne? Lahko poskusim še enkart naslednje leto? (Teoretično še naslednje in naslednje...)
2. Kaj pomeni status kategoriziranega športnika in ali ti ga izda šola ali olimpijski komite Slovenija? Če bi jaz želela pavzirati za eno leto in se posvetiti svojemu športu in doseči visoke dosežke, lahko priložim dokument OKS, in se mi še vedno šteje 90% točk posebnih za vpis, ali za ta status odloča šola, kot na primer status športnika?
3. Kako deluje vpisni postopek, če eno leto pavziraš in te potem šola "ne drži več za rokico"? Rabiš vse datume spremljati sam? Komu naj po 1.letu pišem? Naj pišem šoli ali študiju?
Hvala in lp!
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če nisi sprejeta na želeno fakulteto, se lahko drugo leto prijaviš ponovno. Vpis se "porabi" šele ko si sprejeta in vpisana na neko fakulteto.
Status kategoriziranega športnika podeljuje OKS na podlagi dosežkov. O priznanju točk pa odloča fakulteta.
Če eno leto pavziraš in nimaš statusa dijaka ali študenta, te šola ne obvešča več aktivno.To pomeni, da vse roke, razpise in prijave spremljaš sama. Če imaš vprašanja o postopku vpisa pišeš referatu fakultete, v primeru tehničnega postopka prijave lahko tudi svetovalni službi ali eVŠ podpori. Postopek je enak kot prvič, le da se moraš sama spomniti in urediti zadeve.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike