Spoštovani,
sem študent 1. letnika in ker ne izpolnjujem pogojev za napredovanje v višji letnik, bom moral žal pavzirati
Informacije sem iskal po internetu, vendar mi še vedno ni jasno kako to izgleda in kaj vse bom moral urediti, ko ne bom imel več statusa študenta. Ali bom moral vrniti državno štipendijo, kako bom plačeval zdravstveno zavarovanje, ali se bom moral redno zaposliti?...
Lepo bi prosil za kakšen odgovor.
Hvala
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Si prepričan, da boš pavziral, ne pa ponavljal? Če boš letnik ponavljal, imaš namreč status študenta, lahko obdržiš sobo v študentskem domu, lahko študentsko delaš ... Na fakulteti pa opravljaš manjkajoče obveznosti, morda lahko tudi obiskuješ kak predmet za naprej, to se razlikuje od fakultete do fakultete. Štipendija pa ti za to leto ne pripada.
Če boš pa zares pavziral, bo najbolje, da se prijaviš na Zavodu RS za zaposlovanje. Tam boš dobil tudi največ korektnih informacij o možnostih, ki ti jih sistem ponuja.
Sicer pa neuspešno opravljen letnik na fakulteti ni nobena redkost in ni konec sveta; če ti je študij načeloma všeč, kar vztrajaj; na koncu je to tisto, kar človeka pripelje do zastavljanega cilja.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja