Živjo,
trenutno sem se znašla v dilemi. In sicer naredila sem maturo in se vpisala na dva faksa (maturo sem naredula v jesenskem roku) in ko so prišli rezultati za vpise na faks ni sem bila vpisana na noben željeni faks. Kaj naj sedaj naredim? Odločam se med tem da morda vseeno za eno leto pavziram in se potem vpisem ponovno? Ali je to možno? In kako naj obdržim status dijaka, saj bi še zmerom rada delala preko e-študenta? Ali je stem da pavziram izgubljen status, če ja kaj naj storim da ga obdržim?
Trenutno nevem kaj naj storim vem da so faksi večinoma že zapoljeni.hvala za kakršn koli odgovor vse pride prav ☺️
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veliko maturantov se znajde v podobni dilemi, sploh če rezultati vpisa niso takšni, kot si si želela. Tvoje možnosti so naslednje:
- Ponovni vpis prihodnje leto: seveda se lahko ponovno prijaviš na želeni faks v naslednjem prijavnem roku (marec/april).
- Vpis na višjo šolo (VSŠ): preveri, ali imajo še kakšna prosta mesta (pogosto jih objavijo septembra ali oktobra). Če se vpišeš, dobiš status študenta.
- Ponovno opravljanje mature (izboljšanje ocen): če meniš, da bi z boljšimi ocenami imela več možnosti vpisa, lahko to izkoristiš.
- Izobraževanje odraslih (npr. kakšni tečaji, izredni programi na srednjih šolah).
- Zaposlitev ali delo preko drugih oblik: če nimaš statusa, lahko delaš preko pogodbe o zaposlitvi, avtorskih ali podjemnih pogodb – ni isto kot e-študentsko delo, ampak je možna alternativa za leto pavze.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
Ki
Kikii
Živijoo,
Predlagam ti da se vpišeš na izobraževanje odraslih torej neko smer si izberi in plačaj vpisnino ter šolnino (lahko se zmeniš tudi na obroke) in tako obdržiš status študenta in delaš ter se spomladi ponovno vpišeš na faks. Ne obupajj, vse se da in verjamem da zmoreš!