Dober dan.
Vem da smo na začetku meseca maja in da nas loči še nekaj časa do parade ponosa. Odraščam. Manka mi družbe za iti ven,poleg tega pa še nisem ugotovil kdo me privlači. Kako to veš? Kako veš ali si straight? Kako veš da si bi?
Zanima pa me še mnenje: Smem iti na parado ponosa kljub temu da sem straight? Ali se to sme? Ali ne? So pripadniki lgbtq+ kaj proti temu da greš kot straight oseba tja?
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
če te prav razumem se sprašuješ o svoji spolni usmerjenosti in o tem kdo te privlači. Za to si lahko vzameš čas za raziskovanje. Lahko opazuješ kako se počutiš ob različnih osebah in ob tem razmišljaš kaj te na njih privlači. Nekatere osebe nas lahko privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično ter ne nujno v istem obdobju in ne nujno na enak način oz. v enaki meri. Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš sam s sabo ter kako se počutiš ob drugi osebi. Ob tem lahko razmišljaš ali te oz. na kakšen način te druga oseba privlači, ne glede na spol. Sčasoma boš, če boš želel, lahko tudi definiral ali si straight ali si bi. Samo ti veš kaj v sebi čutiš in kdo ter na kakšen način ti je všeč.
Na Parado vsekakor lahko greš ne glede na to kakšna je tvoja spolna usmerjenost. :) Pri tem se mi zdi pomemben nediskriminatoren, vključujoč in odprt odnos do vseh posameznic_kov, ne glede na njihov spol, spolno usmerjenost, spolno identiteto ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Namen parade je namreč širjenje besede o LGBTIQ+ tematikah, človekovih pravicah, enakih možnostih in svobodi izbire, tako da so vsekakor dobrodošli_e vsi_e, ki jih to zanima in imajo do LGBTIQ+ skupnosti sprejemajoč odnos.
Sigurno je udeležba na Paradi lahko tudi eden izmed načinov kako se povezati z osebami iz skupnosti in spoznati nove ljudi. Če bi se rad družil in poskusil kaj novega pa se z veseljem udeležiš tudi naših dogodkov na Legebitri, kjer organiziramo različne stvari, od ustvarjanja stripov, kavarniških večerov, ustvarjalnih dogodkov in podobno :) https://www.facebook.com/Legebitra/events
Lep pozdrav in vse dobro,
Eva Mulej, uni. dipl. socialna pedagoginja
svetovalnica Legebitra
• Ta
Tadej
Hej,
zj na parado ponosa lahko gre vsak, dokler je spoštljiv do soljudi tam. Pripadniki LGBTQ+ skupnosti pa te zaradi tega ne bodo sovražili ali kaj takšnega. Če še ne veš kdo ti je ušeč ti predlagam branje ali gledanje kakšnih serij s tovrstno tematiko. Ena preprostejših knjig je zagotovo Heartsttoper(tudi v slovenščini), ki na lep način opiše vse skupaj. Vsekakor pa odsvetujem krementiranje o tem s sovrstniki, za katere nisi prepričan če so sprejemljivi do tega. Pot pred tabo je verjetno še kar dolga, in brez skrbi pred vsemi je. Tudi če boš na koncu ugotovil da nisi queer(kvir), ni nič narobe s spoznavanjem samega sebe.
P.s. Jaz sm spoznal da sm gay ko sem se zaljubil v enega od sosošolcev, kar naenkrat sem ob njem začel dobivati "metuljčke v trebuhu".
Lepo bodi:)
• Ma
Maj98
Pozdravljen.
Res je že dolgo od meseca, ko si zadevo spraševal. A se mi zdi pomembno pvedati, da je povsem običajno, da ne veš ali so ti všeč fantje, punce, oboji ali nobeden. Ker si očitno še zelo mlad, je to nekaj povsem običajnega. Vsak od nas ima svojo pot, in samo zato ker nekdo drug zavije pri nekem razcepu levo, ni nobene potrebe, da tudi ti. Vse bo prišlo ob svojem času. Je pa res včasih nadležno, ker zdaj te že pri 8 letih sprašujejo ali si gej ali bi ali str8 ali nekaj četrtega, kar sploh ni kul. To so tvoje intimne zadeve. Če jih boš hotel jih boš komu povedal, sicer pa se itak nikogar ne tičejo, razen tebe. Ti pa imaš čas ugotavljati, kaj ti paše, kaj ti je všeč in kaj ne. Pa tudi ko boš to enkrat ugotovil še ne pomeni, da ti čez tri dni ne bo všeč kaj drugega. Predvsem ne pritiskaj sam nase in naj ti ne bo nerodno rečt komorkoli, ki te po tem sprašuje: "Kaj te briga!"
lep pozrav vsem