Torej lgbt pomeni
Lesbian=Punca ki ima rada punce
Bi=nekdo ki ima rad punce in fante
Gay=fant ki ima rad fante
Straight=fant ki ima rad punce ali punca ki ima rada fante
Trans=nekdo ki spremeni spol
Drag queen=moški ki se občasno oblačijo v ženske
Ali imam prav?
Zanima pa me še kaj je pan ker nekdo reče da to pomeni da so mu vseč vsi spoli tudi trans npr.
Drugi pa so pravili da je spol vseen ampak da na osebnost al nekaj takega
Jaz ne razumem ravno
Zanima pa me kaki ta izraz in podobne stvari pač ne samo lgbt
Ker vem da so zaj imena na vse žive fore kak ti je všeč da kdo zgleda menda ne vem
Bila bi vesela odgovorov vestnikov
Hvala vnaprej -
Uredništvo
Leopold Štefanič

Odgovor svetovalca:
Lep pozdrav!
V kolikor te pravilno razumem, te zanima definicija panseksualnosti in drugih LGBT+ identitet? V pomoč ti prilagam nekaj splošnih definicij. Ob tem vsekakor velja poudariti, da definiranje spolne identitete in spolne usmerjenosti osebam lahko daje občutke varnosti in predvidljivosti, vendar je ob tem vedno pomembno, da so definicije orodje in ne omejitev. Tako lahko isto identiteto različne osebe, ki se z njo identificirajo, razumejo na različne načine.
Splošne definicije:
Biseksualne osebe so osebe, ki jih lahko privlačijo ljudje več kot enega spola, ne nujno v istem obdobju, ter ne nujno na enak način ali v enaki meri.
Primer: Čeprav sem bila do sedaj vedno v odnosu s punco, se ne identificiram kot lezbijka, saj me privlačijo tudi ljudje drugih spolov in spolnih identitet.Panseksualne osebe so osebe, ki jih lahko privlačijo ljudje, ne glede na njihov spol.
Primer: Čeprav sem bil do sedaj v odnosu s punco, se ne identificiram kot heteroseksualec, saj me ljudje privlačijo ne glede na njihov spol ali spolno identiteto.Aseksualne osebe so osebe, ki doživljajo nizko raven ali popolno odsotnost želje po spolnosti in spolnih odnosih.
Primer: Aseksualne osebe so lahko v romantični zvezi in čutijo romantično privlačnost do druge osebe, vendar ne čutijo želje po spolnosti ali pa jo čutijo v manjši meri.Aromantične osebe obratno od aseksualnih oseb doživljajo nizko raven ali popolno odsotnost želje po romantični ljubezni.
Primer: Aromantične osebe so lahko v seksualni zvezi in čutijo seksualno privlačnost do druge osebe, vendar ne čutijo želje po romantični ljubezni ali pa jo čutijo v manjši meri.Lezbijke so osebe, ki se identificirajo kot ženske in jih romantično in/ali seksualno privlačijo druge ženske.
Geji so osebe, ki se identificirajo kot moški in jih romantično in/ali seksualno privlačijo drugi moški.
Heteroseksualne osebe so osebe, ki jih privlačijo ljudje njim nasprotnega spola. Pogovorno to identiteto v angleščini imenujemo tudi “straight”.
Kvir (angleško queer) ima kot definicija precej zapleteno zgodovino. Kot identiteto jo pogosto uporabljajo osebe, ki niso heteroseksualne in ki ne želijo in/ali ne morejo svoje identitete označiti z bolj specifično definicijo. Kvir je prav tako ime družbene teorije in političnega gibanja, ki nasprotuje, da bi se LGBT osebe podredile širši družbi in njenim pričakovanjem na račun njih samih.
Kratica LGBT, poznana tudi kot LGBT+, LGBTIAQ+, in podobno, je tako vedno dopolnjujoča se kratica, ki zajema neheteroseksualne spolne usmerjenosti in spolne identitete, kot so lezbijke, geji, biseksualne osebe, transspolne osebe, kvir, interspolne, aseksualne osebe in druge.
Z veseljem sem na voljo za dodatna vprašanja!
Leopold Štefanič, uni. dipl. pedagog in andragog
Društvo informacijski center LegebitraCitiraj