Pozdravljeni,
imam eno sošolko, ki se obnaša bolj čudno. Enkrat med uro športne, ko sem bila namenjena na WC, a sem slučajno še prej šla v garderobo, sem jo zagledala, bila je cela objokana, tresla se je, in ko sem jo vprašala, kaj je narobe, je rekla, da jo je med športom nenadoma postalo strah, in da tega doživlja velikokrat v nepričakovanih situacijah. Enkrat pa se je tudi čez kakšni teden po tistem med uro fizike nenadoma začela jokati brez razloga, pri čemer učiteljica ni vedela, kaj naj, in jo je poslala na WC, za njo pa še eno njeno prijateljico, in obe sta se vrnili čez komaj kakšnih 15 min. Sicer nisem prijateljica s to punco zaradi različnih razlogov oziroma bi lahko rekla da celo zaradi izdaje (v to ne bi šla podrobneje), me kljub temu skrbi za njo. Ali so to že panični napadi? Kaj pomeni sploh tako stanje? Mislim, včasih je dobre volje, nasmejana, normalna, včasih pa popolnoma sama, žalostna, je nič ne razveseli. Kaj to pomeni?
Lp
• Uredništvo
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
v svojem sporočilu opisuješ nekaj, kar si opazila pri tvoji sošolki. Pohvalno je, da izražaš skrb za njo, četudi opisuješ, da si nista več blizu. Na tvoje vprašanje o tem kaj se ji dogaja pa ne morem odgovoriti. Najprej zaradi tega, ker so informacije posredne oziroma jih nisem dobila od osebe direktno. Tako bi lahko bila moja domnevanja napačna, kar pa hkrati ne bi bilo pravično do sošolke. Prav tako se mi ne zdi fer, da bi pisala o osebi, ki ni sama prosila za moje mnenje.
V primeru, da te skrbi za sošolko in ji želiš pomagati, je vedno opcija, da ji prisluhneš, jo vprašaš kako je. Prav tako ji lahko svetuješ, da se pogovori z odraslo osebo, ki ji zaupa (npr. starši, učitelji, svetovalni delavec na šoli) ali ji predstaviš našo spletno stran in ji predlagaš, da nam piše.
Vse dobro,
Ivona Popović, dipl. psihologinja (UN)
Uredništvo